Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

ההיסטוריה, כפי שאנשים נהגו להביע, הדתות העולמות הן, במיין, ההיסטוריה של ניגוד עניינים. ראוי לציין שהסיפור הזה נראה עימותים אינסופיים: פרוטסטנטים וקתולים, סונים ושיעים, נוצרים ומוסלמים, רדיפת היהודים, בדיוני של מוסלמים ולא.ד '..

התוכן של המאמר

1 האם יש אוננות בתנ"ך?

אבל למרות כל זה, כמעט כל הדת, בסופו של דבר, להתכנס באחד - ביחס למיאום. כמעט כל הדתות הוכרזו זמן רב אוננות עם משהו לא מוסרי, חטא, מזיק. לדברי כמעט כל הדוקטרינות הדתיות, נוגע לעצמם כדי לקבל, כפי שהוצגו להביע, הנאה מינית מזיקה - הן מבחינה רוחנית ופיזית.

לדוגמה, ג'ון ווסלי, מייסד הנצרות המתודיסטית, הטיף כי אוננות גורמת להפרעות עצביות ולטירוף. אלן גולד לבן, מייסד ההרפתון נראה יום השביעי, נקרא אוננות "Plok". לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי כנסיית הכנסייה כיום מגנה אוננות כמו "הפרה פנימית ונוראה".אוננות - תהליך טבעי למדי. לא רבים שיודעים את העובדה שכמעט כל האנשים עושים.

התקשות סובייטיות ו ... Читать дальше »
Просмотров: 323 | Добавил: aw7beaty | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

כולם יודעים על אפרודיזיאס מסתורי ואת הכוח המדהים שלהם. אבל לא כל אחד יכול להסביר את משמעותם. אז, אפרודיזיאק הוא חומר שמפיץ את הליבידו למהירות gallactic, מתפוצץ תשוקה מינית ועושה מפלצת במיטה.

התוכן של המאמר

1 20 6 טבעי אפרודיסיאקוב

אנו טוענים כי אתה סופג את Aphrodisiacs פעם ביום ולא אפילו לנחש על זה? מאז דפקת בראש שלך כי אפרודיזיאק גדל על ידי השלושים של המדינה, כדי לקבל את זה, אתה צריך ללכת לשם עם טרמפ על זאב אפור. בכלל לא. אני אגיד לך בשבילך, לפני שאתה חודר את השיניים שלך לתוך תפוח, להסתכל עליו בתשומת לב ... לתפוס רשימה שלמה של אפרודיזיאקים אמיתיים ביותר שיכולים לשקר במקרר שלך במיוחד בדקה.

רק לא ליפול לתוך hysterics, אם surpav של תיבת אפרודיזיאק, תוכל לספר לך אלרגיות, ולא רועד מ "Wozhanov". הם עובדים באופן נפלא באופן אישי. מישהו מגיב, ומישהו לא.

מרתה מו ... Читать дальше »

Просмотров: 726 | Добавил: aw7beaty | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)