Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:39
מה הוא אפרודיזיאק: 20 6 מוצרים להגדיל את הליבידו

כולם יודעים על אפרודיזיאס מסתורי ואת הכוח המדהים שלהם. אבל לא כל אחד יכול להסביר את משמעותם. אז, אפרודיזיאק הוא חומר שמפיץ את הליבידו למהירות gallactic, מתפוצץ תשוקה מינית ועושה מפלצת במיטה.

התוכן של המאמר

1 20 6 טבעי אפרודיסיאקוב

אנו טוענים כי אתה סופג את Aphrodisiacs פעם ביום ולא אפילו לנחש על זה? מאז דפקת בראש שלך כי אפרודיזיאק גדל על ידי השלושים של המדינה, כדי לקבל את זה, אתה צריך ללכת לשם עם טרמפ על זאב אפור. בכלל לא. אני אגיד לך בשבילך, לפני שאתה חודר את השיניים שלך לתוך תפוח, להסתכל עליו בתשומת לב ... לתפוס רשימה שלמה של אפרודיזיאקים אמיתיים ביותר שיכולים לשקר במקרר שלך במיוחד בדקה.

רק לא ליפול לתוך hysterics, אם surpav של תיבת אפרודיזיאק, תוכל לספר לך אלרגיות, ולא רועד מ "Wozhanov". הם עובדים באופן נפלא באופן אישי. מישהו מגיב, ומישהו לא.

מרתה מונטנגרו, לזיהוי בארה"ב תזונאי, טוען כי אפרודיזיאקים למעשה לפעול בדרכים שונות על בחורים ועל גבירותיי. גברים בעיקר זקוקים חלבונים ושומנים, אבל הגברות מעדיפות פחמימות. עקרון המעשים הוא פשוט: חלבונים ושומנים להאיץ אנרגיה, אבל פחמימות, להיפך, מרווה. החבר 'ה צריכים לעבוד, ואת הגברות להירגע, זה הכל. לכן, בואו להאזין לתצוגה של אנשי מקצוע, ויבחן המחסן שלנו.

26 אפרודיסיה טבעית 26

מק

מה עם מוצר זה אומר Sexopathogologist, Sexologist, דוקטור לפילוסופיה, המטפל המשפחתי והבית מארה"ב? "מאקה היא" טבעי ויאגרה "פופולרי יותר דיו. מן השורש הזה מוכן תה כי הגידול באנרגיה סיבולת מוגברת, מפוזרים ליבידו ו פוריות ". כל העניין הוא הרכב של מוצר מופלא זה. מק מלא מגנזיום ורקמות שעובדות לסיבולת ועוצמה.

דלעת

MARTHE מונטנגרו מבהיר, כי דלעת עשירה סיבים אשלגן, שימושי עבור עולה סיבולת. אבל יחד עם זה, בדלעת הרבה מגנזיום. ואת הפעולה שלה בחזרה: הוא מרגיע שרירים ומערכות עצבים.

שמפנייה

סטיב מקגוף, דוקטור לסקסולוגיה, ביוכימיה רווקה, בילה מחקרים באמצעות המשקה הפופולרי. הוא הוכיח כי שמפניה היא באמת יש תכונות מסוימות, אבל בכפוף למספר המצומצם שלה. אם אתה נותן את הרצון עם הגבול, אז לא יהיה נאום על כל סקס סופר. שמפניה תירגע ותסו. בעצם, אז מתנהג לפחות מה אלכוהול.

סלרי

מקגוף בחן את ההרכב והפעולה סלרי. הוא הגיע למסקנה כי אנדרוסטנון, אשר נכלל במפעל זה בכמויות קטנות והיא זכר טבעי pheromone, מאוד אטרקטיבי עבור נשים.Phenylethylamine Stimulant, ממוקם בבנאן, גורם עירור ותחושה של אופוריה. טִבעִי קפאין לא יפגע גם.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצה להסתכל בהצלחה בחופשה, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי ומלא מכסה למעשה את האובייקטים הדרושים.

רק טוב יותר לאכול שחור או מריר שוקולד הרבה היסטוריה מפורסמת עם Casanova, אשר בעזרת הצדפה מפתה יופי עירוני.

שום

זֶה זה באמת משפיע על ההשפעה על הקמת, אבל העשרה חמצן של קרום רירית. אבל יש חסות אחת - ריח. באופן עקרוני, אם שני השותפים נתנו מדכא צלחת שום, אז הרגע הזה יופרע.

צנוברים

חוסר אבץ הורג לִיבִּידוֹ. עובדה זו כבר מזמן ידוע לביוכימיסטים. מקגוף הבין ועם זה שְׁאֵלָה. הצעיר יכול לשבת על דיאטה "ארז". העיקר הוא שהזנב לא גדל וגדישים על האוזניים.

ג'ינסנג

דיאטיסט ג'וש לשעבר, לחקור ג'ינסנג, ובמיוחד, דרום אמריקה ואסיאתית, הובילה להשפעת השורש על CNS. ב תוצאה של ההשפעה על מערכת העצבים, ההורמונים מתחילים להיות מיוצרים במידה מסוימת. הודות לשינויים אלה, ליבידו עולה, חיים אינטימיים הופכים בהירים יותר, זקפה חזקה יותר.

תפוחים

ושוב michurinets mcgof. עכשיו על תפוחים. בעוד אלפיים ארבע עשרה, המדען הזה למד כי תפוח אחד ביום עושה סקס "טעים".

זעפרן

זעפרן - לורד אפרודיסיאקוב. הם ניצלו את קליאופטרה בשביל העליזות שלהם. יש צורך בייצור של הורמונים איברי המין ונוירוטרנסמיטרים כימיים במוח לגדול ליבידו. בנוסף, ויטמין C עובד לטובת חסינות. הבא sexpile הפרי! זה לא מספיק כי הם מכילים אשלגן וויטמין C, ד"ר Hoppe מבהיר כי הם מכילים anthocian (החומר האחראי על מתן פירות יער אֲדַמדַם).

פלפל צ 'ילי חריפה

האם אתה בריא: כי הליבידו שלך נפתח על חייו שלו, "אומר כי Capsaicin, החומר ביותר ששרף את הממברנה הרירית, מעורר את קצות העצבים בשפה. הגוף נופל לתוך פאניקה ומתחיל לייצר אינטנסיבי אדרנלין. אדרנלין, בתורו, מגדיל את קצב הלב וטוען Endorphine. העיקר הוא לא לבלבל: הפלפל צריך לאכול, ולא לשפשף שותף. אחרת לא לפני סקס יהיה גם.

תאריך פרי

Hoppe טוען זאת, אשר לעצמו נזכר משהו בחתך, כמו גם אפרודיז'קום נחשבת.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המצב יהיה לאסוף חברה יפה.

יש לו הרבה חומצות אמינו כי מועיל להשפיע על הליבידו ולהגדיל את העוצמה.

אספרגוס

ויטמין E ו אשלגן הוא תערובת מסוכנת. ויטמין הולך וגדל זרם הדם והחמצן לאיברים באברי המין, ואשלגן מאיץ הורמונים.

אבוקדו

הפרי הכי כיף. מבינה מאיפה הגיע הכותרת הזאת? Aztecs המציא ... אבוקדו, או ahuakatl בתרגום ג'ינג'ים ישנים, זה אומר "ביצה". חומצה פולית עשירה, ויטמינים B9 ו B6. B9 חיובים אנרגיה. B6 מגדילה את הייצור של טסטוסטרון. עם הרופא Hoppe לא יכול להתווכח!

בננות

בננה אכילה כבר כואבת על מחשבות מסוימות.

שוקולד

זֶה, באופן טבעי, זה לא אומר כי יש צורך לחנוק את המכונית של סלרי כדי להתחיל אותם לְהָזִיעַ. Mcgood נתון למחקר שום. וזה מה שהוא למד. Allicin, אשר נכלל במפעל זה, שלום את מערכת הלב וכלי הדם ומשפר את זרימת הדם.

צדפות

צדפות מכילים אבץ, אחראי על איכות הזרע ואת כמות הטסטוסטרון.

רימונים

דף נוגדי חמצון. העבודה העיקרית של לימון - טיהור מערכת הדם מ כולסטרול. ובכן, אפילו סוד אחד של פרי זה: חתכים מתוך זקפה איטית. Hoppe בטוח שאחרי צריכת מיץ רימונים, חבר עומד, כך שלא תתברר מן הבטן.

יין אדמדם

Resveratrol תקלה היא גם נוגד חמצון מסיבי, אשר, שוב, עוזר להפחית דלקת משאבות זרימת הדם.

סלמון

אומגה - 3, אשר עשיר סלמון, לא רק מועיל משפיע על מערכת הלב וכלי הדם, ו מגביר את הליבידו. חוץ מזה, אני בטוח ד"ר Hoppe, משפר את הייצור של אסטרוגן, טסטוסטרון ופרוגסטרון. נערות ליווי בהרצליה

שקדים ואגוזים אגוזי מלך

אלרגיה לדגים? שְׁטוּיוֹת! אֱגוֹזִים! באותה אומגה - 3. וגם, לדברי ד"ר הופ, ריח של שקדים באמת מעורר תשוקה אצל נשים.

וניל

הריח הסקסי ביותר. ד"ר הופ בטוח כי וניל עושה תחושה של שלום.

אבטיח

אבטיח קשור לקיץ כיף והרפתקאות. זה מכיל כמות עצומה של סוזולין. זה phytonutrient, אשר, על פי הרופא Hoppe, להגדיל את כמות החומצה החנקית בגוף, אשר, בתורו, הגדלת זרימת הדם, מרגיעה כלי דם וגורמת למין עִירוּר.

דבש

יותר היפוקרטים מומלץ השתמש במוצר זה כאפרודיזיאק להארכה והצטברות אנרגיה סקסית. זֶה "זהב נוזלי", כמו קורא הרופא Hoppe שלו, מכיל בורון. הוא עוזר להתאים את רמת ההורמונים ואת תחמוצת החנקן (אשר מסייע לגדול זרימת דם במהלך עירור). תחמוצת החנקן גם עוזר להרחיב את הכלים, השתתפות בהתפתחות הקמת ונפיחות של הדגדגן.

קפה

כמו שוקולד, סיבות קפה הַרגָשָׁה טוֹבָה. המשקה מעורר את הגוף, מאיץ את חילוף החומרים, מגדיל את הרמה דופמין במוח, חומרים שמגדילים את הרצון וההנאה.

תּוּת

לדברי האגדה, דמעות של אפרודיטה, אישור האבל של אדוניס האהוב שלהם, גלגול ברי יוקרה זה. תות ומין indivible. המפרסמים כבר זמן רב שם: אתה רוצה לעשות תמונה סקסית, להחיל תותים.

ד"ר הופ נותן הסבר כזה: גרגרים עשירים בויטמין C. היא התעקשה חלב לשחות על זעפרן, ולאחר מכן נתפס "זעפרן" אמבטיות. בנוסף לכל דבר, זעפרן עושה spermatozoa shunter ו רולר פעולה ברמה נוגדי דיכאון. אני עדיין מגיע מחקר תשומת לב מ mcgood ... דיאנה Hoppe, ד"ר דבש מדעים ואת הבורא של הספר "בריא סקסי תשוקה.

דובדבן

זהו נוגד החמצון החזק ביותר שמקטין דלקת ומסייע לשמור על רצון מיני בריא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

אם יש סוד כזה - הם צריכים לנצל! להגדיל את הליבידו עם אפרודיזיאקים באמת רק. בגוף האדם בכל שנייה, מתרחשים אלפי תגובות כימיות שונות. ו Aphrodisiacs מסוגלים להשפיע על תהליך זה, מדברים עם זרז עבור חיישנים חוש הריח עירור. הם באמת עובדים - זה כבר זמן רב עובדה מוכרת. כמה ריחות מסוגלים לרמה תת-מודע כדי לגרום למין התרגשות סקסית, אם כי המוצר שגורם ריח כזה אינו קשור בחיים עם סקס.

Просмотров: 723 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar