Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:39
דת ואוננות - מה לא אומר את התנ"ך על אוננות?

ההיסטוריה, כפי שאנשים נהגו להביע, הדתות העולמות הן, במיין, ההיסטוריה של ניגוד עניינים. ראוי לציין שהסיפור הזה נראה עימותים אינסופיים: פרוטסטנטים וקתולים, סונים ושיעים, נוצרים ומוסלמים, רדיפת היהודים, בדיוני של מוסלמים ולא.ד '..

התוכן של המאמר

1 האם יש אוננות בתנ"ך?

אבל למרות כל זה, כמעט כל הדת, בסופו של דבר, להתכנס באחד - ביחס למיאום. כמעט כל הדתות הוכרזו זמן רב אוננות עם משהו לא מוסרי, חטא, מזיק. לדברי כמעט כל הדוקטרינות הדתיות, נוגע לעצמם כדי לקבל, כפי שהוצגו להביע, הנאה מינית מזיקה - הן מבחינה רוחנית ופיזית.

לדוגמה, ג'ון ווסלי, מייסד הנצרות המתודיסטית, הטיף כי אוננות גורמת להפרעות עצביות ולטירוף. אלן גולד לבן, מייסד ההרפתון נראה יום השביעי, נקרא אוננות "Plok". לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי כנסיית הכנסייה כיום מגנה אוננות כמו "הפרה פנימית ונוראה".אוננות - תהליך טבעי למדי. לא רבים שיודעים את העובדה שכמעט כל האנשים עושים.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע זרוע מסקנה שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, שערורייתי, נתון, בעובדה זו זה לא מקשיב להיות שותק. עכשיו לקרוא יחידות כדי לקבל מידע כי ליווי השירות בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

גם אלה שקועו עמוקות בדת. שביעות רצון עצמית היא כי אחת הדרכים הטובות ביותר להסיר מתח פיזי ומוסרי, לייצב את מצב נפשי.

שלח לעצמך עובדה אחת כי זה סוג של הכומר לעצמך ואחרים, המאפשרת להציל, איך כולם נמס, מיניות בריאה לפני הנישואין.כמעט כל המטיפים, המתארים את האפשרות או, כמו רבים חושבים, החטא המוחלט של אונניזם, מצביעים על שלושה קשיים ילידים: מה עם אוננות בנישואין? ושוב אנחנו צעד במים בוציים. מה יכול גם להיות מותר עבור האדם הראשון עשוי להיות לא חוקי עבור אחר.

זמן מוקדם יותר בחברה הנוצרית, נושא זה הוא אחד ביותר שלהם כפי שהיינו קורא דנו. אבל עבור כמעט כולם (ואולי אפילו בשבילך), נושא זה הוא בעבר זמן תחת טאבו קפדני ביותר.

להיות פרנק איתך ואחיזת: אנחנו לא יכולים, כפי שהיינו קוראים, עסקים בריאים למין, ולא אנו מסרבים לקרוא על זה.

יש לו הרגשות של LE בתנ"ך?אני

ב 1 tossalonikets 4: 3-6 זה אומר: "עבור רצון של אלוהים יש קידוש של שלך, כך שאתה נמנע בבלוד; לפחות כמה מכם יודעים כמה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, את הספינה שלך קדושה וכבוד, ולא בתשוקה של עטיפות, כמו פגאנים שאינם מבינים את אלוהים; כך שלא עשית משהו עם אחיך עם שלך בלתי חוקיים ו korestolobily: כי ה '- נוקם על כל זה, כפי שקראנו אותך בעבר ועידו. ".

במשלמים 25:28 זה אומר: "כי העיר נהרסת, ללא הקירות, אז אדם שאינו מדבר את רוחו". אבל איפה בתנ"ך מדבר על אוננות כחטא? ישירות בשום מקום. הדבר הקרוב ביותר הוא שאתה יכול לייחס לנושא זה - זה איך חוסר מוסריות מינית ותאווה.

לפני שהמשך ההיגיון, בואו נבין את שני המושגים האלה. חוסר מוסריות סקסית היא חטא. (לאפסים 5: 3, לקולוסים 3: 5, 1-Éssalonian 4: 3) תאווה היא חטא. (משלי 6:25, ממתיו 5:28, 1 פיטר 4: 3). חוסר מוסריות מינית, לשים את זה בעדינות, מוגדרת כהנחלים שאיתו מותר לישון, ועם מי אין. לדוגמה, התנ"ך גם לוקח לישון עם בעלי חיים, עם נשים במהלך הווסת ו t.ד '.. האם זה אפשרי לקשור אותו עם אוננות? שאלה טובה. אם אתה רוצה לחפש באופן פעיל עבור משמעות עמוקה - אתה כנראה. כמעט כל האנשים הדתיים מתפללים, כמו בראשותו, חוסר מוסריות מינית ותאווה של הבצק נראים מעוותים עם אוננות.

ישו, בסופו של דבר, אומר על תאווה (מתיו 5: 27-30), ובאמצעות המאות האחרונות, את התשוקה הנלהבת של מישהו או משהו, עם כל זה בתנ"ך, לא נכשל, זה לא רע, זה תשוקה או רע. תאווה - זה רצון ללא הגבלות, ובמובן מסוים, הוא קורה ישירות לאנשים שבוחרים גם אוננות. אוננות לעתים קרובות מופיע כאשר אדם גם חושב על איך כולם יודעים, רעיונות מיניים על מישהו שהוא לא אשתו. "על כל זה בעולם: התאווה של הבשר, תאווה של העיניים וגאווה, כפי שיש לנו זמן לדבר, פרוזה, לא מאביך, אלא מהעולם של זה."(1 של ג'ון 2:16). כולם ברורים לכל מה שאנחנו מעוניינים בחלק של "תאוות הבשר". למעשה, אוננות מלווה רצון נלהב למישהו ברעיונות, על מי אתה מפנטז. בהקשר כזה מתברר כי אוננות היא לא חטא עצמה, אבל תוצאה של חטא.

זה אושר על ידי אחד yez הצהרות תנ"כיות, אשר הכלול Corinthians ראשון 6:12, 2 פטרו 2: 19-20 ו כדי rammans 6: 14-23 - כל מה שנראה שיש לו כוח עלינו (לא לספור את רוח הקודש ), אנחנו, באופן כללי, נזק. בקיצור, "האיש הוא העבד שלמדתי את זה".

יש עיקרון נוסף המציין כיצד אנו רגילים לקרוא, חמצון סביר של אוננות - עקרון הצניעות. לאורך ההיסטוריה של הדת, המאמינים, החלו להיות מונחים על ידי זה, כמו הרעיון המקראי התחיל לבוא לידי ביטוי.

צניעות היא רעיון שאתה צריך לחיות את חייך בתיאום עם עקרונות הניקיון והשליטה העצמית המינית, בין אם הוא אינטלקטואל או פיזי.במובן מסוים, הוא לאחור בשליטה עצמית, אשר נאמר בתנ"ך: "הרוח גם מעוררת אהבה, שביעות רצון, שלום, סבלנות, חסד, אמון, עניינות והתנזרות.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. אבל זה בהחלט לא צד אחד חיובי בעבודה.

אין חוק נגד דברים כאלה. (לגלפנים 5: 22-23).אבל, כפי שישבנו בזמן, התנ"ך אפילו לא משפיע על הנושא של אוננות, כמו כלום עצמי איך כולם נמונים, עוררות מינית והנאה. כמעט כל הנוצרים, בסופו של דבר, תוהים: חטא לאוננות? האם ניתן לאסטר איך אנחנו מדברים בזמן, אדם בודד? מה דעתך על זוגות נשואים, הם יכולים לאוננות בנפרד או ביחד? נערות ליווי בהרצליה

חוסר אמון באלוהים. אולי העובדה שהיא תנודה כי אלוהים הוא רחום מאוד. כאשר אתה חטא, אתה בשלב זה אני בספק אם אלוהים הוא באמת לידך כי הוא אכפת לך. עבודת אלילים. כמו במקרה של פולחן, לפחות אלוהות, אוננות יש פטיש משלה מתקנים טקסיים - זמן, מקום, מפעילה. דפוסים מיוחדים המציגים אדם במצב יוצא דופן למען קבלת הנאה. לִמְרוֹד. טיפול בעצמך במהלך אוננות לעתים קרובות נראה להסתיר כעס וחוסר אמון של אלוהים, וזה נראה מעולם לא היה קרוב, כאשר אדם צריך אותו.

אבל במין, כך שהגברת הגיעה לאורגזמה, צרכיה קליטרי, כראוי, הרבה תשומת לב, לא? אתה בטח מסכים איתי בעובדה כי בלי preludes זה עדיין לא הרגשות האלה. בכמה זוגות, שנראים לשקול אוננות לחטא, האישה מראה את בן הזוג כיצד לעורר כראוי את הדגדגן, וגם, לשים את זה בעדינות, מבקש לעשות את זה במהלך יחסי מין.

נדבר על התכונות החיוביות של אונניזם. לא עבור כל מי שמחקרים מראים כי אורגזמה בסופו של דבר אוננות מגדילה את כמות תאי הדם הלבנים המסייעים להילחם בזיהומים ולשפר, באופן כללי, חסינות. בנוסף, אורגזמות אוננות לעורר את הייצור של דופמין, סרוטונין ואוקסיטוצין, אשר להפחית את הלחץ. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי אוננות תורמת הרפיה, אשר גם מסייע לאנשים לישון טוב יותר, וזה מאוד עקרונית לשמירה על בריאות.

וזה לא זה. חוקרים אחרים, בסופו של דבר, מצאו כי אורגזמה בתהליך של אוננות יכול סוף סוף להפחית את הכאב מ מיגרנה. בגברות, אוננות יכולה להפחית את הכאב במחזור הווסת, ובצעירים, היא מתואמת בסיכון נמוך יותר לסרטן הערמונית. בנוסף, אוננות היא אחת של כמה מתבטאים, הדרכים הלא מסוכנות ביותר לקבל הנאה מינית, תוך התחשבות כי הסיכון של זיהום עם מחלה מין הוא אפס.

אין זה סביר כי אנו אי פעם להתבולל מדוע אנשים שונים, הדתות החשובות ביותר, הכריזו על עוינות כזו כלפי שליטה, אבל אנחנו יודעים בדיוק מה הם גרו, הזמן היה שולטת אמונות טפלות, וטריוק רק המתהווה. כולם כבר מזמן מודע לכך שהם טועים ללא תשלום כמעט בכל הדברים, במיוחד לגבי אוננות. היא לא מזיקה או כאב, עם כל זה, בסופו של דבר, מביא הרבה תועלת.

במילים אחרות, זה מאוד מעולה, Kok אנו מביעים, תרגול בריא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אולי העובדה שאני עוזרת לזוגות, היא אפשרית לפתור את הקשיים בחיי המין.

הכל כבר מזמן ידוע לעובדה כי בקרב מורמונים, יונים, סיכוב, יהודים אורתודוקסים, נזירים בודהיסטים ורוב בתי הספר של האסלאם סיפוק עצמי, אסור בהחלט אסור.לפני שקוע בנושא זה עמוק יותר, בואו להגדיר מה זה. שלח לעצמך עובדה אחת שאוננות היא חוויה מינית מיוחדת: צורתו של צדקה של הצורך המיני על ידי הרמה העצמית של האופן שבו כולם יודעים עוררות מינית, מקבלת הנאה לרוב (לפחות לא זמן) - אורגזמה. למרות העובדה כי דת ואונניזם הם כמעט דברים חסרי משמעות, אנשים ממשיכים לאוננות בהנאה שלהם. יש אפילו פטיש, שבו אדם יזם כך לדבר למראה תכונות דתיות! בכל דבר הקשור למין, לא צריך להיות לא איסורים. מוכח: אנשים אשר לעתים קרובות מקבלים אורגזמה, הם עדיין מאושרים רגועים אלה העוסקים התנזרות.

Просмотров: 323 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar