Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

שיעורי עיסוי טנטרי מספקים שיעורים שונים למתחילים ומתקדמים. הם ניתנים לרוב על ידי מעסה מנוסה כשהמאמן מלמד את הסגנון הייחודי שלהם של טנטרה.

התלמידים מתוודעים לנושאים כמו אנטומיה, מיקום ויישור עמוד השדרה בכיתה בשפה היומיומית להבנה טובה יותר. אפשר לקדם את הידע שלהם על עיסוי טנטרי על ידי השתתפות בקורס שמתקיים בסופי שבוע או בימי חול. קורסים אלו מלווים בדרך כלל בפיתוח אישי הליבה מכיוון שהיכולת להתחבר היטב עם עצמו לפני חיבור עם אחרים היא המפתח בעזרה לאחרים להפיק תועלת ממתנות החיים.

שיעורי עיסוי טנטרי עוזרים לתלמידים לפתח את המודעות שלהם לעצמם ולאחרים, להגביר את המודעות העצמית, להשיג תכונות של מהימנות, כבוד, קבלה וכבוד במקום שיפוט, לחקור תודעה ברמות שונות לצמיחה מוגברת של שלמות רוחנית בעולם המאשר את שלמות הרוח. לכבד את הקשרים הרבים במקום לדכא את ההבדל באמצעות פעולה או חוסר מעש.

שיעור עיסוי טנטרה הוא מבוא למושג עבו ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: aw7beaty | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

המאמר הבא הוא סיכום של חוויות מדהימות שחוויתי במהלך מפגשי העיסוי שלי במקומות שונים. לא היית רוצה לעבור עיסוי בלי לדעת איזה מבין אלה הוא הטוב ביותר בעיר שלך, נכון?

אולי תסכימו שהמעסות המענגות והמסבירות ביותר עובדות בספא. את פנינו קיבלו שתי נשים שהציגו את עצמן. הם חייכו ודאגו שנרגיש בנוח בסביבה החדשה. אחד סיפר בדיחות, והשני סיים את לוח הפגישות שלי למחר. המטפל שלי לאחר מכן היה צעיר, אדיב ומרתק כבר מהשנייה הראשונה של הפגישה שלנו. התיישבנו יחד על כיסא גדול מימדים עם משענת רגליים צמודה כדי שיוכל להתמקד במה שצריך לעשות בכל מקרה, מבחינתי התברר לאחר מכן שאנשים שמפטפטים איתי זה למות בשביל ולא לא נעים כמו שאפשר לדמיין את זה מראש! שירותי ליווי בקריות

מאמר זה משווה בין האיכויות השונות של עשרות עיסויים בערים רבות ושונות.

... Читать дальше »

Просмотров: 56 | Добавил: aw7beaty | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)