Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:56
טיפים לבנות: איך להבין כי הצעיר הוא pervert

גברים רגילים בדרך כלל מושכים לבנות, וכמובן, עניין מִין. אבל מעת לעת יש אנשים כאלה שמראים סאדים נטיות או תרגול התנהגות יוצאת דופן במין. צורכי נעורים למד במהירות לזהות אנשים כאלה זכר שממנו עולה שמור מרחק.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרקו שיפוט שווא שהלווה הוא משהו מביש, עובדה זו צריכה לשתוק. עם זאת, מעטים יודעים כי ליווי השירות בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

אז, איך להבין כי הצעיר סוטט על שלו התנהגות.

התוכן של המאמר

1 סימנים רגילים של סוטה בחור

סימנים רגילים של הבחור סוטה

יש לו מוניטין רע

מהזמן של העובדים הצעירים אתה יכול לחשוף מהר מאוד, גם אם זה לא הגיע למין. חלק מהם להסתיר את המוזרות שלהם בזמן שהילדה לא צריכה להישאר איתם אחד על אחד. האינטואיציה של הנשים עצמה נותנת לך רמז לך, וכאן אין צורך לשחרר אותו בחשבונות ולהסתמך רק על המוח האנליטי שלך. אינטואיציה היא שיטה עתיקה להגן על עצמך, אשר מכתיב תת הכרתי שלנו. אי נוחות ותחושה, מתח ביחסים, לא ברור היכן את תחושת האימה? כאן בשבילך ואת קצה - לוותר על בחור כזה. בפרט, ביסודו של דבר, השקפת העולם של נשים לשעבר של הצעירים האלה. אם הביקורות על הבחור רע, אתה צריך לוודא כי כאלה מאקר אישה לא טוויסט הבחור לפרידה. אבל אם נשים מאשימות בחור ב סטיות כלשהם כבר כמה, אז בשבילך לא צריכים סיכון. אמון, אבל בדיקה - איך הם מתפללים.

פנטזיה סקסית מוזרמת

אם הצעיר מטיף איתך עם פנטזיות סקסיות יוצאת דופן מאוד - זה הפעמון המטריד שאתה לא צריך לפספס. אחרי הכל, זה יכול להיות מוזרויות כאלה שנושאים את המפגע הקשה לשותפיו. Perverts יכול לדבר בדרך כלל על הפנטזיות שלהם סקסי, כמו גינוי מ. עם בחור אתה בהחלט לדבר על הנושא של פנטזיות סקסי שלה. זה יעזור לך במהירות "לקום" אותו כשותף סקסי.

התנהגות מעצבנת

להבין כי הצעיר pervert יכול להיות גם על התנהגות מעצבן שלו וכפייה לך. אם זה משתנה עם חתיכות בהתרגשות סקסית - זה הופך להיות אינטנסיבי, זה נושם קשה, מציג כוח גופני גס בשבילך, מבקש צרכים מיד לכאורה של הצרכים שלו (לעתים קרובות מאוד בטופס פגום), ואז לברוח ממנו. אם הסוטה מחזיק אותך נגד הרצון ואינו נותן את היכולת להחליק, לנסות להסיח את תשומת לבו, להערים עליו, למצוא את ההזדמנות לעזוב או להתקשר לאף אחד לעצמי. ואז לזרוק כאלה בחור ללא ענף של מצפון. אדם רגיל זורק גברת למין בשלבים ועושה משהו במיטה רק בהסכמתה.

Zokiklen בך

Perverts יש עין מיוחדת על הגברות. בחברה, זה נהוג להתייחס אז כל האנשים שאוהבים לקיים יחסי מין ולתרגל טכניקות אחרות למעט חדירה נרתיקית. אבל אוראלי ליטוף, אנאלי, bdsm, משחק תפקידים, femdom, הקדמה של צעצועי מין, פטישים שונים - זה לא סטייה! כל זה הוא תופעות רגילות לחלוטין במיטה בין 2 אנשים שאוהבים חבר והם מוכנים לקבל הנאה ממש כאן וברגע. לכן, אתה לא צריך לשקול בחור pervert אם הוא אוהב סקס. אבל אם אנחנו מדברים על סוג אחר של סטיות סקסיות - יש צורך לשקול את כל "עבור" ו "נגד", כדי להעריך את הנכונות שלך עבור כאלה.

Looped עבור צעצועי מין

אתה לא מעוניין בו, אבל הבידור שלך. נטיות Sadomazochist של הבחור במין ניתן לייחס גם לסטיות. התנהגות זו עדיין יכולה להתממש כאשר אנשים נמצאים ביחסים תקופה ארוכה של זמן ומבקשים לרענן את חיי המין שלהם, אבל על הצעדים הראשונים של היחסים, גברים רגילים לא עושים את זה.

תחושה של אימה

מעת לעת, הבנות באופן אינטואיטיבי גם במודע מרגיש תחושה של הזוועה לשותף המיני שלהם. ובכל זאת, בריכוז לראות את הבחור שאיתו פגשת. זה קורה לעתים קרובות כך שמועות שונות ללכת על אנשים. כמובן, בטיפשות מאמינים בכל הרכילות מסביב, וגם זה יש צורך להקשיב להם. אולי הוא ואדם קטן, אבל בשבילך על מערכת יחסים זה לא מתאים.

התצפית שלך תעזור לך לענות על השאלה "איך להבין את זה הנוער סוטה ". אם אתה מוצא צירופי מקרים לפחות באחד pt, תחשוב על אם אתה לוקח את הבחור הזה מוזרויות או שאתה תהיה קשה איתם? אחרי הכל, במקרים מסוימים זה עדיין יכול להזיק לבריאות שלך פּסִיכָה. זה יכול להיות כי המוזרויות שאנו מכנים stearsions הם זמני ואדם מוכן לשנות את עצמו למען נעוריה האהובה. Hypersexuality של צעירים יכול לדחוף אותם למופחת מאוד פנטזיות. האדם הצעיר, כך גדל הסיכויים שזה יעבור עם בוגרת. העיקר הוא לא לסבול מהבחור מה לא נעים לך. ואם הצעיר לא משנה את התנהגותו, פרידה תהיה החלטה סבירה.

ויקטוריה פומין https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סוטה - המושג הוא מתיחה מאוד. אתה לא רק אישה בשבילו, אבל מושא התשוקה, שהוא בוחן בדקדקנות באובססיה מאניקה מסוימת.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים במיוחד לנצח במבט אחד בפגישה, לוקח ידית עם גברת בהירה. זה להרוויח זה די מספיק, על מנת לגמרי כיסוי מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

הצעיר כמעט הביט בך והוא יכול לדחות את כל המקרים העיקריים שלו. אם הצעיר שלך מביט סביבך, רגשות, זה יותר מעוניין בחלקי הגוף שלך מנסה להריח את התחתונים שלך, מולך סוטה רגיל. אם אתה פוגש פחות משנה, וזה מביא לך לא פרחים וממתקים, אבל צעצועים שונים של חנויות מין ו fixtures כדי לשפר את הרגשות סקסי, אז זה כבר ברור כוח פראי בצד שלו.

Просмотров: 266 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar