Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:56
סקס - שאלות: לינה של נושאים אינטימיים לדיון

לדבר עם אדם אהוב הוא נהדר. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זוהי שיטה נאמנה סוף סוף להבין אם אתה בא אחד לשני, אתה אוהב את האיש הזה בשבילך. כולל מדברים על סקס, כן, כן, הם לא יכולים רק להיות מעורבים!

התוכן של המאמר

שאלה 1 על סקס 2 שאלות אינטימיות ועמוקות לחיזוק תקשורת 3 שאלה כיצד אנשים משמשים להביע את התאריך הראשון

זה טבעי אפשרי לנחש על שטחי הקפה, והוא הפך, לפנות לדודה המפורטת של שרפים. ואתה יכול פשוט לשאול.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. אבל זה בהחלט לא רגעים יסודיים בודדים בעבודה.

כולם יודעים כי דיונים כאלה הם רק יכולים להתקרב אליך ולהרגיש יותר נוח ושמנוני יחד, ואולי אפילו לעשות סקס טוב יותר.

מאמר זה גם להציע לך 100 שאלות בשבילך על כמה מאיתנו כל הזמן אומר לשאול אותם לאדם אהוב. תארו לעצמכם עובדה אחת על העובדה כי הן על סקס, ועל עניינים רומנטיים, ועל העבר, ועל העתיד, ואפילו שאלות תמימות עבור התאריך הראשון, רק כדי להבין טוב יותר זה לזה.

שאלות על סקס

מהו המיקום האהוב שלך במין? לספר כמה פנטזיות משלך איפה אתה אוהב לעשות אהבה? מה אתה הכי אוהב בשבילך כאשר אנחנו נלהבים למין? מהו הרגע האהוב ביותר שלך? (לדוגמה, הקדמה, או כשזה מגיע אליך, או כאשר אתה מחבק מבט) איזה הלבשה תחתונה בשבילך כמו על הילדה? שבו המקום המוזר ביותר שחדרת יחסי מין? אם היתה לך הזדמנות, עם מי החברות שלי היית ישן? כי אתה גם מרגש אותך במין? בשבילך כמו איזה פריטים מיטה? (ויברטורים, דילדו, משחק עם שעווה, סרט, תחבושת העין) איזה משחק תפקידים כמוך? מי הוא כוכב פורנו האהוב שלך? אתה בתול? היית ישן עם אישה אחרת אם הייתי בארץ אחרת, ובשבילך היתה אפשרות? האם אי פעם שינית אותי? מה היה המין הכי מגניב שלך? אתה סוף סוף רוצה לחוות את סקס שלישיה, איפה היית, אני ועוד אישה? ואני, אתה ואחד צעיר אחד? האם אי פעם חפשת עם בחור? (לדוגמה, על המחלוקת) או אולי היה לך עוד משהו איתו? מה אתה חושב על משחקי מניעת חושית? (כאשר אחד השותפים לקשור את עיניהם) איזה פורנו ז 'אנר בשבילך כמו? יש לך פטיש? (לדוגמה, רגל פטיש) האם אי פעם היית גס עם אישה במיטה? (ספטמבר abusil אותו) כמה יש לך בשבילך כאשר היה לך 1-סקס? כשהתחלת לאוננות? בגלל מה שהוא הרגיש התרגשות בפעם הראשונה? כמה פעמים אתה צופה פורנו? נראה שאתה היית מגדיר דברים מיניים גדולים? יש לך רעיונות, כפי שכולם אומרים, אהבה משחקים / prelude? עם איזה סלבריטי היית ישן? יש לך sti? האם יש לך כל סוג של דאם מוגדר? כאשר אנו נלהבים למין, מה הכי רוצה לעשות בשבילך? (לנשק אותי, הקדמה, יחסי מין במיוחד, לגרום לי cunnilingus) כאשר אנו נלהבים למין, מה אתה אוהב את רוב הפעולות שלי? (לדוגמה, כפי שאני, כפי שהיינו מדברים, מגיבים כאשר אתה נכנס לי, או כפי שאני עושה מציצה בשבילך) אתה אוהב לעשות את זה לאט או במהירות? באגרסיביות או רכה? (אומר את הקצב ואת מזג הדחיפות) מה אתה חושב על bdsm שבו אתה תהיה בתפקיד של דומיננטי? ובתפקיד של סבמיס? בשבילך, אתה אוהב לעשות את זה מהר, "חזרות בפינה" וללכת רחוק יותר, או שאתה מעדיף לאט ומהורהר? נראה שאתה היית מגיב אם היה לי ניסיון של מערכות יחסים או יחסי מין עם איך להתבטא, אישה? איך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הרבה סקס הוא הכרחי בשבילך? (כמה פעמים ביום, פעם אחת, אבל כל יום, פעמיים או שלוש פעמים בשבוע, פעם בשבוע, כל שבועיים, יותר משבועיים) בשבילך אני רוצה לירות על הווידאו, איך אנחנו נלהבים אהבה? כי אתה אוהב, זה יהיה, אני רוצה אם כתבתי לך הודעות ארוטיות, שלחתי תמונות אינטימיות? מה הכי חדש היית רוצה לחוות איתי במיטה? מה עדיף: סקס או התנזרות לפני הנישואין?

שאלות אינטימיות ועמוקות לחיזוק תקשורת 2

שחשבת עלי כשפשוט נפגשנו? יש לך רגשות לשעבר שלך? בשביל מה אתה יכול גם חלק איתי? נראה שיש לך הגיב, אם אני, זה הפך לאבחון קטלני? אתה תמשיך לערוב אותי? אם הייתי צריך ללכת במשך כמה שנים, היית מצפה לי? כמה היו לך נשים? מי היה החברה הראשונה שלך? נראה שאתה היית מגיב אם אני סוף סוף נפגש עם בחור אחר? שבו אתה מתכנן להתחתן? מה שאתה לא אוהב בשבילי? אתה רואה אותנו מאוחר יותר? כמה פעמים היית מאוהב? עם מי פגשת לפני? למה אתה, באופן כללי, נפרדה? מה החיים לימדו אותך ומה גרם לך שאתה כרגע? אם אני נכנס לטרגדיה, ויהיה לי צלקות נורא לכל החיים, היית עדיין מעריץ אותי? מה אני אוהב בשבילך ביותר? אתה זוכר את האהבה הראשונה שלך? מי הוא חבר שלך ליד הנשים? (לא סופר את המשפחה) אתה זוכר איזה זיכרונות 1 עשינו עליך? אתה זוכר איך הסתכלתי כשנפגשנו כך לדבר? היית זרק אותי על הכוכבים האהובים שלי? זה נורמלי לך, אם אני עדיין מרגיש רגשות עבור לשעבר? היית רוצה להתחיל פעוטות? מה היית משנה בי אם? אתה מצטער על כך שאנחנו נפגשים איתי? מה היית עושה אם היית נותן את החבר הכי טוב שלך כי אני רע עליך? האם אי פעם שיקר? האם אי פעם לפגוע בגברת? אם היה לנו ילד עם בריאות ירודה, אז נראה עם coopold זה? מה הם מטרות הכסף שלך בעתיד? איך ומתי הבנתי שאני כן? האם אתה מאמין באלוהים? למה? עם מי שותפים היית קרוב יותר? אתה עדיין מרגיש משהו בשבילו? כמה זמן קוק פעמים העניינים הקיצוניים שלך נמשך? אתה מצטער על כך שהיו עם האיש הזה? למה רק חלק עם האיש הזה? מה אתה חושב שזה ביסודו של בני הזוג היו בעבר על היחסים שלהם? נראה שאתה היית מגיב אם היו לי את הדברים החמורים ביותר, מאשר איתך, בעבר? האם אי פעם ביצעת חטא? מה דעתך על המשפחה שלי? אתה מאמין באהבה, כפי שכולם אומרים, המבט הראשון? אני אוהב את החברים שלי בשבילך? נראה שאתה היית מגיב אם אמרתי שאני לא אוהב את החברים שלך? למה נשברת עם שלך, כפי שאנו מבטאים, השותף הראשון? היית נשאר איתי אם יש לי בהריון? אם נכנסתי לטרגדיה, ובכלל, התברר שיתקדם, תישאר, כפי שכולם יודעים אותי? היית סולחת לי אם הייתי משתנה לך, אבל אני בוגדת בזה? מה אתה משוגע? נראה שאתה מגדיר אינטימיות? מה אתה אוהב שכולם יודעים את הקרבה האינטימית העמוקה ביותר? מה הם החסרונות העיקריים שלך? מי אתה חושב הגיבור? אב טיפוס לחיקוי? האם אי פעם חשבתי על סיום העניינים שלנו? אתה אוהב אותי?

שאלה על כמה חשיבה ראשונה תאריך 3

אתה מקנא? מה הכי הרבה, איך להתבטא, את הדבר המטורף שעשית? בשבילך, אני אוהב יותר מאשר אומר לקרוא גם סרטים? איזה סוג של ז 'אנר הסרט אתה מעדיף? מה היית עושה אם זה היה אדם קיצוני עלי אדמות? אתה מהיר יותר, מודרך על ידי רגשות או מוח? מה הם המטרות המשותפות שלך בחיים? מהו הספר האהוב שלך? לתאר את עצמך במילים שלישי? מה אתה חושב אינטליגנטי בחיים? אילו שאלות אתה שואל בנות בפגישה הראשונה? האם יש לך הרגלים רעים כלשהם? אתה בדרך כלל, אם הילדה יש, כפי שהיינו מדברים, הרגלים רעים? מי חלמת בחלזה בילדות? כי סוף סוף אתה rusted בעתיד הקרוב? ומה, בכלל נאלץ להיות עצוב או כועס? מה התוכניות שלך לעתיד? איך אתה מדמיין גברת ללא רבב? מה המאפיינים אין? איך היא נראית כמו? איך פגשת את החבר הכי גדול שלך? מה שחשוב לך יותר: משפחה או חברים?

שאלות אלה הן רק רעיונות, מתאר, אתה לא צריך לשאול את כולם. למעשה, עדיף לחשוב אפילו בהתחלה אם השאלה תוביל למריבה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי לא כל הגברים יגיבו נינוח על "וכנראה היית לוקח אם היו לי רגשות עבור לשעבר?"- מישהו ייקח את זה כמו רמז. כולם יודעים כי משחק השאלה הוא חייב להיות עליז, רומנטי, rapping, ולא סיבה לגירושין. הון עתק!

ויקטוריה פומין https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אני עוזר לזוגות כיצד לפתור קשיים בחיי סקסי.

דיון שאלות אינטימיות יכול להיות נחוץ. לדבר על ההעדפות הסקסיות שלך, לא רק לפחד לדבר על מה בשבילך, באופן כללי, הציד - זה תנאי מוקדם עבור אלה שרוצים, כמו חיים משותפים, שונים סקסי, ולא שגרתית "על לוח זמנים -.

מבינים תשוקות יליד בישראל, במקרה שאתה נערה מענגת בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 יורו.

להיות נועז יותר! אין דבר הגנוב בשאלות מין, וכך יותר מאשר perverted. אם אתה רוצה לקבל משהו, את השיטה הטובה ביותר להשיג זאת - רק רק לשאול. ואפילו לא צריך לומר כי לא מתעוררים מן הדיון של נושאים אינטימיים, ליזום אותם עצמם, אם יש תשוקה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אדם מודרני, מתקדמת!

Просмотров: 314 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar