Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:27
מקומות חריגים שבהם אתה יכול סוף סוף יש סקס: לאן ללכת לאן זה נראה

מאמר זה מיועד לאלו שחווים חסרונות חדים בגג מעל איך להתבטא, ראש ומיטה מתחת לאחור, גם להיות זוגות שבורים כי המיטות שלהם, בסופו של דבר, לתפוס, רק כמקום לישון. מקומות שבהם אתה יכול לקבל סקס יכול להיות, בכל מקום, אתה רק צריך לחבר פנטזיה, להפעיל את "סופר-אומץ" מצב, לחץ על "טורבו מהירות" כפתור ניתן לשלוח רגשות חדשים.

התוכן של המאמר

1 למה אתה צריך סקס איך לקבל מקומות מדהימים 2 ערכת מין ג'נטלמנסקי 3 הסתרת פינות פארק 4 מורכבת מוסך 5 נהרות חלב, שורס ברזלי 6 בקתת החוף להסוות 7 סיורים 8 "אנחנו הולכים, אנחנו הולכים, אנחנו הולכים ..." 9 רכב 10 על גג הבית שלי 11 צ'רדק 12 מקלט 13 כניסה 14 מעלית 15 גלגל פריס 16 חדר מתאים 17 בר או קפה שירותים 18 ספרייה 19 איי-יאי יאי!

הדבר היחיד שאתה צריך לזכור הוא כי סקס במקום הציבורי הוא פלילי. כפי שהוא צריך להיות מודאג לגבי שימור של שלהם ואת השלום סביב.

למה אתה צריך סקס במקומות מדהימים

סקס במקום יוצא דופן הוא מסוגל להביא כמה בחיים אינטימיים כמו זרם טרי. ולא תאריך בחדר השינה הורה, ומין הפך עצוב והכל קורה איך התרחש התרחיש הישן להתבטא, אז הגיע הזמן לחפור את הביצה האינטימית ולבחור מקום יוצא דופן שבו נראה להיות נאהב על ידי אהבה.

ג'נטלמנסקי קבע למין 2

לאהבה היתרונות שבהם אי אפשר גם להיות מוכנים. Beszhabashny Khaharals יצטרכו:

מפיות רטובות היגיינה אינטימית; בגדים ניידים מאוד עם מינימום של מחברים שרוכים, כדי לא להתבלבל בזמנם של סכנה להיתפס. Coworwell עדיף לזרוק בבית, עבור נושא זה של הבגדים מונע ביותר;

במקום hahali הם מאוד מסורבל, וללא גניחות אתה לא יכול לקיים יחסי מין, תצטרך להתאמן, כי מביך סביב "אנחות Ohami שלהם" הוא מאוד טומן. ואת המקורית הבאה רגע: בחדר השינה אתה יכול לתאר את macho שרירותי במשך זמן רב, אבל בשבילה מגביל את ההגדרה של "מהירות" מפנה, באופן כללי, תהיה מחמאה מאשר עלבון.

הסתרת פינות הפארק 3

לכל עיר יש פארקים. מרכז ונטוש. ואפילו לא צריך להיות גיהוץ על מנת לשלוט על הפארק המרכזי, בסופו של דבר, יהיה רק ​​cretin, שכן לא יהיה אפילו לפחד לגרד מעיניו. מקומות כאלה של הליכה של ילדים וגמלאים, בדרך כלל, הם מרומים על ידי מצלמה ויש להם, כמה מאיתנו היא ייעוץ, באמצעות צפייה.

אז אל תלך לשם. פארקים נטושים הם לא מקום רע להיות כך לדבר ללכת, איך להגיע, אהבה שמחה.

סובייטי שאינם פנסים ו פגמים מידע נזרע למראה לא מדויק כי ליווי הוא משהו היום, עם חרפה, יש צורך לשתוק על עובדה זו. עם זאת, לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

יש רק סיכון אחד: לחפור על השוליים או באותו זוג.

אתה יכול, זה הפך, לתפוס איך כולם נמס, הוא משובצת בנוחות, בסופו של דבר, להתיישב מתחת לצלו של עצים. זה ברור מאוד, נוכחות של כריכים בסל יין יכול להתגלגל יום בפיקניק אמיתי. הכל שקט יותר יהיה סוף סוף קורה, יותר מעניין, טוב, ו בטוח יותר, ואז לא יפה אשר יסבול בעבר.

מורכבת מוסך 4

הו כמה זקולקוב וטיפש. בפרט, נראה כי דאגה קומפלקסים שנבנו בתקופה הרוסית. לחלופין כדי לדבר עם מסה היער, אתה יכול רק שני. הרפתקה כזו סוף סוף יהיה בלתי נשכח, רומנטי לאין שיעור, איך להתבטא, יפה. סקס באוהל הוא ייעוץ ורומנטי. הערה: זה יהיה נהדר שיש אוהל לכל זוגות כדי לארגן מעת לעת את הצלעות של סוג כזה. נערות ליווי בראשון לציון

זה בלתי נמנע תוביל לקטסטרופה, כשהרעלה נמחקה, כעל גז מוגז.

נהר חלב, חוף בשלים 5

חוף ומין - חזיר, אשר מסודר על ידי. אבל הדף יותר ממשיך לשמור על כף היד של האליפות בתחום של מקומות בולטים שבו אתה יכול לקיים יחסי מין. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין. לפני, זה הפך, כדי לחפש מקומות לא סטנדרטיים שבהם אתה יכול לקיים יחסי מין, להתאמן בבית. התחל, לשים את זה בעדינות, לשנות את התנוחות: יציאה אזור מזון, לנסות משהו חדש יוצא דופן.

זה בעצמי כל כך פחות סביר לשרוף.

במקום הים רחוק, ויש נהר סמוך, אז זה יכול בהחלט להיות מקום שבו אתה יכול לקיים יחסי מין ללא סיכון להיות, איך כולם נמס, לראות. על עירוני חופי הנהר או חופי כפרי אנשים לא ביישנים בלילה. אז זה אפשרי לאסוף עבור הרפתקאות. ובכן, במהלך היום אתה יכול למצוא 100% שטח נטוש.

בפרט, חברים רומנטיים וזהירים יכולים לקחת סירה לִשְׂכּוֹר. יש לציין כי סקס בסירה ינסה בנות ומקבל בחורים. ובכן, Ne מושך תשומת לב מיותרת, לשחיינים מספיק מהחוף. בתוך זה מקרה אפילו לא צריך לחכות לבואו של MGLL, הראשי להפליג משם. וכן, זה יהיה טוב יותר להיראות כדי לשחות, טוב, או יש אפודים, אפילו לא שעה תהפוך את הספינה.

חוף Kobinka עבור

למה לא גם לא. זה מאוד ברור כי בתא שני הוא לא סיבה של Stagnesses, סביר להניח שהבחור יש רק להחזיק דברים. מה יש הבא קורה חסר תועלת. את השקט הראשי במהירות.

בעירום ולפעול התועלת הוא גם בסדר, כי המיקום של הרגליים, אשר גלויים לחלוטין, במהירות לתת רמז כפי שהיינו קוראים, השאר הוא שם. ובכן, כן, אף אחד לא יפיל, להביע כעס צדיק, טוב, ומבטים אלכסוניים מסופקים.

Turkhod7

כל מי שהלך לטייל, יכול לזכור לילות חמים, כוכבים, שקי שינה, מדורות ומין באוהל. אין שם אנשים, ולא מישהו מופיע, אז המוסך שלך לא הולך. אגב, אתה יכול מראש קצין, כפי שכולם ברורים, חדרים נטושים, שבה רק כדי להסתיר ממה שאנחנו רגילים לקרוא, אקראי משקיפים. זהירות: בשום מקרה לא יכול לסגור את הדלתות מוסך מאשר בפנים יש מכונית עם מנוע מאופשר.

"אנחנו הולכים, אנחנו הולכים, אנחנו הולכים ..."

במקום הרוח של הרפתקנות ואהבה לנסיעה יש כוח חזק על האח"ל, האוטובוס, הרכבת או המטוס הוא לא מקום רע שבו אתה יכול לקיים יחסי מין. כולם יודעים כי ככל הנסיעה, סקס כיף. באוטובוס, עדיף לומר זאת לדבר בשורה האחרונה.

טיסה, כמובן, לקחת את הלילה, ואז נוסעים אחרים לא נראה שהקהל, וכך לדבר יהיה מנוחה בשלווה בכיסאות שלהם. זוהי הפרה מינהלית שעבורו קנס הוא עד אלף רובל או מעצר במשך חמישה-עשר יום. העיקר הוא שאין ילדים בקרבת מקום, זה כבר צמח צעיר. לפיכך, מועדים וקנסות יש גדלים שונים לחלוטין.

דבר אחד הוא מדאיג: סכנה של פגיעה. עם זאת, יש לציין כי איכות משטח הכביש, באופן כללי, עלים להיות טובים יותר, ולקבל, כמו בראשות, סקס, באופן כללי, החבר יכול להרוויח לכאב רק. אז שום סקיצות אקרובטיות: שכבו על הקנה, ועל הכביש. ובכן, כן, לא גניחות כדי לא להעיר את השכנים הקרובים ביותר.

סקס ברכבת - קלאסי. אתה יכול לערבב בשירותים, ובכוח טמבור, אבל יש אפשרות להיתפס. ואפילו לא צריך להיות טיפש כי ולא farthal, ואף אחד בקופה זוג נלהב, באופן כללי, לא, אז בכלל לא בעיות: "מארח על המועדון", ו נמסר. אגב, ולא במכונית יש מאה אחוז קופה רופפת, ואז לפספס הזדמנות כזו פירושה לשלול את עצמך של זיכרונות בהירים.

המטוס אינו מצליח למקומות למין. שירותים, למעט רק, ולאחר מכן, בכפוף לשעות רבות. ישנם unicumes כי נראה מנוהל יש כיף באוויר ישר על המקומות שלנו. אבל יש לי מזל לטיסות לילה או, איך כולם אומללים, נוסעים מיוחדים.

Car9

כלי מועדף לצעירים שאין להם גג מעל הראש. אגב, מבוגרים גם אוהבים את המקום הזה.

העיקר הוא לא לומר לעשות מציצה בדרכים: זה מסוכן מאוד והוא יכול לעורר תאונה. והחנתה את המכונית במקום מוסתר, אתה יכול ללכת Uteuham מתוק. ראשי, אל תשכח לשים את המכונה על בלם, כדי לא להגביר בכיוון הלא ידוע.

על הגג של הבית שלי 10

הגג הוא אולי המקום הנמצא ביותר למין לִרְאוֹת. על הגג אתה יכול לארגן פיקניק אמיתי - זכור במשך זמן רב. האירוע הוא מאוד רומנטי: כל העיר, כמו על כף היד, הגברות יהיו רותחות, ו אף אחד לא ישמע את האבנים החושניות. למדי קצת מפחיד זה נראה עד אקראי של אוהבי עף סביב הגגות, את הדלת של היציאה אתה יכול לשפוך את המדף. שלח תשומת לב לעובדה כי אף אחד לא יפגע.

Cherdak11

מרכך של גג. לפעמים, קשה להגיע אליה: דרך החוצה, לשים את זה בעדינות, יכול להיות סגור, אבל עליית הגג, בדרך כלל, יש כניסה חופשית.

במיוחד בבתים ישנים, שם מקום הגג הוא יותר כמו הקומה הבאה. מלוכלך יש נכון, אבל לא לספור את היונים אף אחד.

פצצה מחסה 12

כמעט בכל הערים, במיוחד בפאתי, במרתפי בתים מקלט פצצה מאובזר. עבור התיבה כך לדבר ממתקים, דוד הדודום נשמע, בוודאות, ייתן את המפתח, במיוחד ולא לבקשה לומר את התקציב ל Zosekayu על ידי מידה של הכריה.

כניסה

מאוד לאפשרות, כי, כפי שיש לנו זמן לדבר, ערני סבתא, סובל מנדודי שינה, יכול לפשוט על הרצפה, לאחר שיצא על איך להיות לידי ביטוי, ישר על גרם המדרגות. הישועה במקרה זה, בסופו של דבר, משמש מקום ליד עץ האשפה או מרפסות גישה, היתרון של כמעט כל הבתים יש אדריכלות כזו.

במקום הכניסה מצוידת במרפסת כזו, אז לא כדי לקבל חוויה כזו פשוט לא יכול! כמעט, כמעט כל תושבי בתים כאלה סוף סוף להתפאר בהרפתקה כזו.

LIFT14

כפתור "עצור" תביעה תוהה. זה ברור מאוד, במיוחד בלילה, כאשר כל השכנים כבר באים הביתה ולגלות בשלווה בחדרי השינה שלהם.

אפילו ממישהו גרם למעלית, אתה תמיד יכול ללחוץ על לחצן החיסכון ולשנות את הרצפה, הימנעות מפגש עם תושב העלה של הבית. אבל מאוחר יותר, זה יהיה, זה יהיה, אשר יהיה גם לזכור על ידי כניסה המעלית בקתת.

ובכן, די רחוק ומנוהלים במיוחד כדי להאט את המעלית, אז התיקונים הולכים, בחבילה מספיק זמן. Little Lieshak: לקפוץ חזק בתא הטייס יוביל לעבודה, כפי שאנו מבטאים, נעילת mehhanes, ואת המעלית של הנוכחי אומר תקוע.

פריס גלגל 15

לא מקום רע עבור כל כך חמודים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל בפרט, במקום שהוא מצויד בקתות, ולא כמו שאנחנו קוראים לנו פקוח עם סל. אטרקציה כזו תהפוך יום ראשון יום להרפתקה אמיתית ולעשות את זה, איך כולם אומללים, בלתי נשכחים.

ולא לבקר את הפארק בערב כאשר הלהבים, באופן כללי, צנח לעיר, ואז לקיים יחסי מין על "גלגל לעזאזל" רק צריך. ולא סוג פתוח, אז עדיף להגביל את עצמנו ליטוף או ליטוף אוראלי, אחרת יש סיכון, ולכן, להיות גיבורים של דיווחי האירוע.

לוח 16

זה יכול להיות מצחיק. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי, אבל קודם אתה צריך לוודא כי חדר הולם לא תחת מעקב וידאו, על שומרים אחרים יהיה מאוד כיף. זה ברור מאוד, טוב, יש צורך להתנהג בשקט מאוד, כדי לא להביך קונים אחרים, לא, בסופו של דבר, מוכרים מוכרים שיכולים רק לתת אוהבי המיליציה.

אז ההרפתקה תהיה offerhadowed על ידי הליכים לא נעימים. זה יכול להיות כי הסוחר לא מראה ערנות מוגזמת על היעדרות ארוכה, אתה צריך, לשים את זה קצת, לקחת כמו רבים לחשוב, הרבה דברים, כך מאוד, באופן כללי, להאריך את הזמן המושקע בממשלה.

בר או קפה

פרוזה מאוד מכות, אבל אפילו יותר אחד של רובנו הוא לבד, המקומות האהובים ביותר בדירוג. יש זיכרונות שמסין בשירותים בר המנדטיים של כל צד. ראוי לציין שזה לא נבוך, כמו רבים באים לידי ביטוי, כמה antisanitary, ולאחר מכן קדימה עבור רגשות תואמים.

אגב, זה הפך, לומר, אורחים רבים לעולם לא יהיה זועף, אפילו במקום, באופן כללי, מאוהב עם זוג. חוק בולטות לפחות בר או מועדון: "אל תטרח אחרים". אחרי הכל, למעשה, אחרי כמה דקות, השירותים ייקחו אחרים באותה מטרה.

LIGHTRY18

מוטב, זה היה אפשרי לבחור איך כולם נמס, הספרייה המרכזית, עם חדרים גדולים ומעקרים אינסופיים. אז אתה יכול פשוט לאהוב אחד את השני בין ספרים.

נכון, Yudi, לשים את זה בעדינות, תצטרך ללכת, אני הולך לטפס על כמה מאיתנו בודד אומר, קומה 2. ציד מאוד להקצות מה, דרך אגב, אתה יכול לבקש עובד על "גרב". לכוון את תשומת הלב של העובדה כי סביר להניח זוג, זה הפך להיות קסם עם ההזדמנות לרדת בחצרים ארכיוניים, בסופו של דבר, להישאר בבדידות מלאה.

הו לא לא!19

בפדרציה הרוסית, סקס במקום ציבורי נחשב להיות חוליגניזם. הנהג עסוק בעבודתו ואין לו שום דבר לפני שקורה בתא. הדבר היחיד שאתה צריך לתפוס איתך הוא שמיכה. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה יהיה להתחמם ולהסתתר. אבל זה polbie.

עכשיו זה עדיין נורא יותר כדי לקבל גינוי קנס ציבורי, אבל להיות שחקנים לא רצוניים בקטגוריה "וידאו הביתה" ולקבל תהילה באתרים מסוימים. בבואו, זה יכול סוף סוף לשחק בדיחה גרועה, לא יפה כל אחד יהיה גם לראות מגרש נלהב. אז מנסה לעשות סקס במקום לא סופר את חדר השינה, נראה כי המאמץ המקסימלי לביטחון האירוע.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כולם ברורים לכולם כי הוא מאוד רומנטי: חול חם, הידיים של קרם שפשוף אהוב, גלים מרשרושים ואף אחד! Oga, אחסון ישר עבור Instagram. זו קדרה נראה כי אותם זוגות יושבים על ריכוז ומחכים שהחוף יתקדם בקרוב, יתרוקן, כל מיני דם מכוער, כפי שכולם מובנים, חרקים ויופי אחרים, כפי שאמריקנו מאיתנו לבד, דרומה לילות. מקום בלתי מובן, אבל יותר. לאחר לשים על אלה nuances, אתה יכול פשוט להיות איך "כוכב של YouTube", כלומר עדיף להיכנס למים, כיף להשתעשע על הגלים.

מאוחר יותר "להוציא" סקס מעבר לגבולות חדר השינה, לעשות אהבה על כמה באים לידי ביטוי, כל רלוונטי על כך, כפי שנהגנו לקרוא, משטחים אופקיים בבית, אם זה שולחן אוכל או, איך כולם נמס , מכונת כביסה. טרי, להישאר גם לבטוח זה בזה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - אנשים צעירים מוצלחים, אלה ששרפים את המראה הזוכה בחשבון בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, אז כדי לגמרי למעשה לכסות את עצמם את האובייקטים הדרושים.

אתה יכול בקלות להרגיש כאשר אתה מוכן להמשיך להתנסות. סקס במקומות יוצאי דופן, קיצוניים, זה יהיה, ייתן לך הרבה רגשות חדשים - אתה כבר לא יכול להיות מסוגל!

Просмотров: 552 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar