Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:56
מה לעשות אם לא מרוצה מין עם שותף

נסו להעמיד פנים שהכל בסדר, טובע את הרצונות שלך או להאשים את עצמך בכל דבר. החיים קצרים מאוד, כדי להיזהר מן הנאה ולסבול את מה שאתה לא אוהב בשבילך.

התוכן של המאמר

1 חוק משא ומתן מין

חוקי משא ומתן מין

אולי השותף שלך עושה משהו שאני לא אוהב את זה או פשוט לא מתאים - לא טכניקה, לא תנוחות אלה. אולי החידושים האלה אפילו נעשה עבור טוב שלך טוב, שום אדם לא יכול לקרוא את המחשבות שלך מה לעשות? אתה מנסה להגן על הרגשות של אדם אהוב ולהגביל את חוסר שביעות הרצון שלנו במיטה, בתקווה שהכל "זחלו איכשהו".

ספוילר: שום דבר לא כלום. מצטער, אבל אלה הם מציאות נורא של החיים. השיחה פרנק תעזור לך להפוך את החיים האינטימיים שלך ולהתחיל לקבל מקסימום של הנאה ממנו.

"אנחנו פגיעים יותר במצבים כאלה, כי זה כל כך חשוב. אבל מעת לעת אנחנו עצמנו לא יודעים מה אנחנו רוצים או לא יכולים לבנות את המחשבות שלך, כך השותף להבין הכל ", אומר מורה סקס לולה ג'ין.

זה יהיה מפואר אם שותפים לקרוא את המחשבות שלנו והבנתי הכל עצמם, אבל אנחנו לא צריכים להזיע, bugger, ירוק ולבחור מילים. אפילו זוגות הרמוניים ביותר לא יכולים תמיד "לקרוא" חבר. בתוכו, אתה חוקר את הגופים אחד את השני שלך, מקבל ניסיון חדש."השותף עשוי להתחיל לבדוק לחץ, כי אם אתה נותן הערות חדשות, פירושו מה שהוא עשה קודם לא עבד. אבל זה לא תמיד. הגוף שלנו משתנים מדי יום, ואנחנו מגיבים לאותם cacils בדרכים שונות בגלל מספר עצום של גורמים, "ג 'ין מטאטא.

החל על שאלות

במילים אחרות, לא תוכל לתת שותף, ואתה שולח אותו מהר יותר.

"אז השותף יתחיל בראשו כדי להציג את התמונה הזאת.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את הסטטוס ותאסוף חברה מצוינת.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

אם השותף אינו מגיב על ההצעות שלך, כדאי לחשוב - וזה לא ממש מתמקדת בעצמי? בין אם זה דואג אותו בכלל?"הערות לולה.

הצג כבוד

אתה יכול להתחיל שוב מהמשחק כדי להיפטר תחושה של מבוכה, להירגע וכיצד להתרגש. ושם הכל ילך כמו שמן.

אם שותף הוא ללא הרף לא נוח לשותף, להדגיש כי אתה מכבד את הרצונות שלו ואת הגבולות רק רוצה לעשות מקום סקסי לא מסוכן לשניכם.

רגשות אישיים

"דבר לא על" מה "אתה רוצה לחוות, אבל על אילו רגשות אתה רוצה לחוות," נותן רמז של ז'אן. ולאחר מכן נותן דוגמה: "אנחנו ליטוף אותי כאילו אתה חווה רעב חזק רוצה לספוג כל סנטימטר של הגוף שלי". או: "להקניט אותי, עד שאני מתחיל להתחנן על יותר. התחל לאט, ולאחר מכן להאיץ ".

להסתובב במסע

אחרת? אחרי הכל, סקס - האמת היא טיול עבור שני (או יותר) אנשים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה מצוינת.

כי הם אומרים לשותף שמשהו לא מתאים לך? לפעול ככה: "אם לאדם האהוב שלך יש אגו רגיש והוא לא כל כך אובססיבי עם הרצון לרצות, לנסות לבנות את הרצון שלך בצורה של שאלה" - מציעה לולה.איך זה צריך להסתכל? "היי, אתה יודע שזה יהיה מרגש מאוד?"ואז להתחיל בפירוט כדי מתאר את מה שאני רוצה לחוות לך במיטה.

היא גם ממליצה להציג "הוראות חדשות" כשיטה מאובטחת כדי לרענן את השגרה שלך. "אני רוצה לחוות משהו חדש, איך מסתכלים על זה?"בצורה זו זה לא נראה כמו ביקורת, כזמנה למסע מעניין, שבו אתה מתחייב.

החל משהו מוכר

סקסופאתולוג סטפני טרדגיל בריגס ממליץ לכוון את תשומת הלב לסרטים ולספרים. "זכור כי סצינה ב" יומן הזיכרון "?»להגיב של סצנות מוכרות יכול להיות בפועל מפחיד לפחות עבור אלה אשר מבולבלים בגלוי לקרוא על הצרכים שלהם.

אל תנסה לשחזר לחלוטין סצינה אחת. די לסחוט כמה חתיכות כי מניחים שותף לנוע בכיוון מתאים לך.

החל תגדיות חיוביים

נסה את "כריך עם מחמאות" - זה כאשר אתה מסתיר את מה שאתה רוצה לומר, בין 2 מחמאות. איך החלק הפנימי של הכריך מוסתר בין 2 פרוסות לחם.

"השתמש בטכניקה זו בכל פעם שאתה דן בנושא עדין פוטנציאלי", ממליץ Sanny Rogers Sexologist. מציע פתרונות חדשים, לשמור על גישה חיובית. אז זה יהיה יותר טוב משניהם.

להפוך את הכל במשחק

משחקים סקסיים הם מצחיקים מאוד, גם לעזור להימנע מיושם ומבוכה. ג 'ין מציע כזה משחק: "תן השותף שלך לעשות שניים או שלושה דברים, ואתה צריך לבחור מתוך מה שאתה אוהב בשבילך ביותר". זוהי השיטה המצומצמת ביותר להכריז על הרצונות שלך, לא לגעת באגו של השותף.

כאשר הדיונים יסתיים, לרוץ להכשרה מעשית.אנחנו באמת פגיעים בשאלה של סקס, אבל אנחנו גם רוצים להיות מצפוני ופתוח. "זה לא שווה ביישן. אמון, יראת כבוד ופתיחות צריך לשקר במסד הנתונים של היחסים שלך. זה נורמלי - כדי להראות השותף שלך, מה שאתה רוצה בתוכנית סקסית, ללא חשש לגינוי, "אומר sexopathologist הולי ריצ'מונד.

Просмотров: 201 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar