Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

02:30
מה יקרה אם תעשה אהבה כל יום? השקפת העולם של סקסולוגים.

אינטימי אינטימי הוא זרז ליחסים, נייר הקפה שלהם. על ידי כמה פעמים יש לזוג יחסי מין, ניתן לשפוט על הבנה הדדית וביטחון זה בזה. יש השקפת עולם כי צעירים אשר רק החלו לבנות מקרים צריך לקיים יחסי מין כל יום. זה כל כך הרבה תועלת זה, אנחנו נבין.

התוכן של המאמר

1 תועלת של סקס 2 שימושי אם לקיים יחסי מין כל יום? 3 דולר משועמם או איך לשנות את המין היומיומי 4 מה לא צריך לעשות?

תועלת של sexi

לפני כניסה מרתון סקסי כל יום, בואו ללמוד מה קרבה אינטימית משחק בחיים של כל אחד מאיתנו.

סקס creparate חסינות. קבוצה של מדענים ממכון וילקס בפנסילבניה בתהליך עבודת המחקר, הגיעו למסקנה כי immunoglobulins הופקו במהלך יחסי מין בגוף האדם. זהו חלבון המיוצר בדם הוא אמצעי להגן על הגוף מפני וירוסים ומיקרובים.

במהלך ענפי האהבה, רמת immunoglobulin גדל יותר מ -30 פעמים. זה, כמובן, לא אומר שאחרי לילה סוער אחד, לא מחלות לא יהיו נוראות. אבל חסינות מקומית בהחלט יהיה גבוה משמעותית.

סקס הוא שימושי עבור גבירותיי בריאות. כדאי לראות את ההטבה אינה מביאה אינטימי אינטימי, ושיאו הוא אורגזמה. במהלך אורגזמה של השרירים גבירותיי אגן רגוע. כי יש כיתות לא נוחות עם אהבה לתרום ללא כאבים זרימת הווסת.

סקס משפר מַצַב רוּחַ. במהלך אורגזמה בגוף האדם, ברמה עולה 5 פעמים הורמון תחת הכותרת Oxytocin. להגדיל את רמת ההורמון הזה בליממף האיש תורם לירידה בתחושה של התרגשות. תגובה כזו לגוף קשור לעובדה כי Oxytocin חופפת באופן זמני את הייצור של קורטיזול, הורמון לחץ. באופן ספציפי, ניתן להוכיח את נוכחותם של חיוכים מרוצים זוג רק קם מהמיטה, לאחר סגירת מגע אינטימי.

סקס הוא משככי כאבים טובים. בנות רבות, בהתייחסות לרווחה רעה ומיגרנה, לשלול את עצמם ואת שותף המין שלהם של ג'אות רבות של יחסים אינטימיים. אתה לא צריך לבזות את עצמך בהנאה רק כי יש לך משהו כואב.

העובדה היא שבמהלך יחסי מין, היא לא הסתיימה במפורש עם אורגזמה או לא, אנדורפין וסרוטונין הורמונים מיוצרים. דיבור שונה, הורמונים שמחה. בזכותם, הגוף חופף את כל הרגשות כאב, ולהירגע באופן משמעותי את השרירים, כתוצאה של כל העוויתות מוסרים. במילים אחרות, סקס - משכך כאבים טוב.

סקס משפר עבודת מוח. במהלך יחסי מין, בשל רווי ועוד נשימה עמוקה, כמות עצומה של חמצן נכנס לגוף. דָם מתפשט חמצן בכל הגוף. באופן ספציפי, בשל זה, המוח שחווה פגם ענקי כגון אלמנט כימי בסיסי, מתחיל לעבוד באופן פעיל.

סקס משפר את הבן. כפי שהוזכר לעיל, סקס הוא הגדלת רמת הדם oxytocin. הורמון זה הוא גם כלי מרגיע טוב. לכן, רוב האנשים לאחר אינטימי אינטימי נעים, מושך לעלות.

אגב, את ישנוניות אחרי סקס היא שיטה טובה להבין מחקה את האורגזמה הגברת או לא. כאמור, מתאימים להרפיה של מינון אוקסיטוצין מיוצר רק אחרי אורגזמה. אם אישה אחרי שמשות מין תופס את הרצון להוביל עם שיחות לבביות ארוכות, קרוב לוודאי שהאורגזמה, היא חיקתה.

ראה שקר, קרבה אינטימית יש מפלגות חיוביות שלה. אבל היתרונות האלה של שריפה כאשר בני הזוג לקיים יחסי מין לא כל יום. מרתון יומי יש חסרונות שלי.

האם זה שימושי אם יש לך יחסי מין כל יום?2

אם אנחנו אנחנו מדברים על אנשים צעירים שלא באו לעסק לפני זמן כה רב ולא מתרוממים משק בית ועבודה טיפש, אז כן, לעסוק סקס כל יום הוא שימושי. בדרך כלל, זוג כזה אפילו לא צריך לבוא עבור קרבה אינטימית, אהבה ורצון להחזיק אחד את השני כאן כרגע אני אעשה את העבודה שלי.

אבל אם אנחנו מדבר על זוג יחד במשך כמה שנים המעלה ילדים, פעם ביום הולך לעבודה חווה מצבים מלחיץ רבים, אז השירות מ שיעורים יומיומיים אוהבים לשאוף לאפס.

לָדוּן, למה:

שליטיס בסכר. זה פחות, אולי, נוגע לכולם ללא יוצא מן הכלל.

עמידות רוסית ומידע פגם הולידו את המסקנה השגויה כי הליווי הוא בהכרח משהו, בבסיס, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל היחידות יודעות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום מפרק עם זנות.

ציססטיטיס או דלקת השתן, לא עמוס על ידי נוכחות של חיידקים בדרכי השתן, נקרא לעתים קרובות מחלה חדשה. העובדה היא כי אנשי קשר מיניים תכופים, אפילו עם שותף בריא קבוע, יכול להוביל לגירוי של הכניסה למערכת השתן.

אבל זה קורה כי סעיף זה קשור לא רק עם סקס תכופים. נשים רבות נכנסות לשופכה ממוקמת קרוב לנרתיק. זה מאפשר לחידושים כי הם על העור של שני שותפים ומחוץ לגוף הם לא מסוכנים, זה ללא הפרעה כדי לדלוף לתוך מערכת גבירותי השתן.

זה לא נוגע לזוגות אפויים טרי! יש נאום על זוגות שכבר רגילים זה לזה, ומכירים את השותף לאורך. סקס לגברים חשוב יותר מאשר לנשים. אם האיש מוכן לעשות אהבה כל יום, אז הגברת צריכה קצת הפסקה בין הקרקע.

מסקנה זו באה אנגלית מדענים. הם ראיינו ארבע מאות אנשים המעונים על ידי סרטן הערמונית, וארבע מאות בחורים בריאים. התברר כי 40% של צעירים אשר מענים על ידי מחלה נוראה, הוביל חיי מין פעילים מאוד. מדענים מקשרים עובדה זו עם הגבוה ביותר רמת טסטוסטרון, הורמון, אשר מיוצר בגוף של האיש ב זמן הפרעה.

סקס תכוף מוריד את ההזדמנות להיכנס להריון. יש השקפת עולם שאם האיש יש יחסי מין זה לעתים קרובות יותר נורמה בינונית ומין הוא לעתים קרובות מאוד, את האיכות של הזרע שלו לא מחמירה בבטחה, מספר spermatozoa פעיל בו הוא מיניאטורי פעמים רבות.

אישר כי על מנת שהזרע הצליח להפרות את הביצה, הוא צריך להתבגר. עבור התבגרות טובה יהיה צורך יותר מ 2-4 ימים. לכן, גינקולוגים מייעצים זוג, אשר מבקשת להרות, לעשות אהבה לא לעתים קרובות יותר מאשר פעם אחת בשלושה ימים.

לעתים קרובות סקס משפיע מאוד על מערכות יחסים.לכן, gynecologists ו אורולוגים מייעצים לחלוטין להיות שוכב לפני מגע מיני, ולאחריה - ריק שלפוחית ​​השתן. בזהירות, אתה יכול לקיים יחסי מין כאשר cystitis הם דנים במאמר שלנו.לעתים קרובות סקס מוביל למחלות ערמונית בחורים. הבדל בין המינים הזה קשור ליכולת המוח למחזר מידע יום.

המוח של גברים במהלך עירור מיני יכול פשוט לכבות את הפונקציה של התרגשות וחרדה. המוח של הגברת אינו מסוגל. אם הגברת חוותה מצב מלחיץ ליום הנוכחי, זה יהיה קשה לעבור הנאה. אבל, מנסה בבקשה שותף, היא מאפסת את חוסר הרצון ללכת לישון. חוסר מינה כזה מוביל לעיתים קרובות להתנגשויות בצמד.

סקס צער ללבוש את הגוף. מדענים מהמכון הברזילאי של ריו-גרנד דו-סול סיכמו כי מגע מין יומיומי נשים בגוף האדם הרבה יותר. העובדה היא כי במהלך clamping של אהבה הגוף מבלה כמות עצומה של אנרגיה, אשר בגיל בוגרת יותר אינו מסוגל לחדש במהירות.

עבור אדם בריא, בגיל העמידה, אתה צריך יותר מ 40 שמונה שעות כדי לחזור בכוחות בילו. אם אנחנו מדברים על אנשים צעירים, לא מעל גיל 30, הגבלות אלה הדוק לא לפעול. מערכת הלב וכלי הדם שלהם עובד בצורה מושלמת, הכלים אינם סתומים עם לוחות כולסטרול, כפי שהוא צריך, לעתים קרובות לא מביא אפקטים עצובים.

כי אם ב זוג שלך רגוע אינטימי ואתה רוצה להבין איך לקיים יחסי מין יותר, אנו קוראים את המאמר שלנו יותר על ידי הפניה. נערות ליווי בחיפה

אתה רואה, לעתים קרובות סקס לא תמיד מצוין. אבל בכל מקום יש יוצאים מן הכלל. אם 2 אנשים אוהבים הם, ללא קשר לגיל, יש רצון לספק הנאה זה לזה, אז הבידור מיני ייהנו.

בכל מקרה, איך זה הכרחי לקיים יחסי מין כל מחליט רק.

למטה עם שעמום או איך להשתנות כל יום sex3

עדיין חושבים כי מדי יום מרתון סקסי בשבילך על הכתף? ואז, סביר להניח, אתה די צעיר מלא כוח. אבל אם הגיל שלך כבר זמן רב הסתיים להיות צעיר, אנו מייעצים האזן לעצה שלאחר מכן.

לא התרגשות רעה - ערב לתפוס את האינטימה. ב -1 ו כמה פעמים, הליבידו שלך באמת, יהיה בשיא. אבל שבוע - שבוע אחר וחיכוכים מונוטוניים על מיטה חורקת ייקנו על ידי שני השותפים. כדי למנוע אכזבה דומה, אנו מייעצים, מראש, לחשוב על התרחישים של הערבים שלהם. תן טיסה טיסה, ניסוי במיטה. להמריא מארוחת ערב צפופה. בנים ותפוחי אדמה קלויים עוזבים מאוחר יותר. במקום זה מעדיף חלבון תזונה. במקרה שהרגשת הרעב עולה על הרצון להיכנס ליחסים אינטימיים עם אדם אהוב, אתה יכול לסעוד בשר מבושל וירקות מבושלים. ללכת לישון מוקדם יותר ולא להפעיל את הטלוויזיה. באופן כללי, להסיר את הטלפונים וטאבלטים מן הידיים. אחרת, האורגזמה, תקרא את ההכרזות לא רגישות או חרוט את הסדרה "האחרונה" של סדרת טלוויזיה אחרת. השתמש צעצועים למבוגרים. אבל לא לפנות שמחה כזו בתחילת המרתון. להשאיר אותו לחטיף. כאשר אותו מין שגרתי מסיים לספק את שני השותפים, זה יבוא לבקר מלכודות סקס. גבר עומד מעת לעת לקחת חלק מהגברות בבית.

ישראל אינה קיימת לדעות קדומות כאשר המילה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מתבונן במלואו כי היום eskzhetnitsa פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור של מעמד ציבורי.

העובדה היא כי המוח של נשים הוא כל כך מסודר כי הוא לא יכול לעבור במהירות מבעיות מקומיות אינטימיות. גיהוץ, לשטוף, ניקוי, ביצוע ארוחת ערב - כל זה לא רק ברמה הפיזית effass את הגברת, הוא הורג את כל המיניות בו. זה יהיה מושלם אם האיש יכין את השותף שלה אמבטיה חמה עם קצף, ובאותו זמן זה יטפל שיעורי הבית. סקס מתחיל לחדר השינה. כי, לעשות יותר זמן השותף שלך לאורך כל היום. נמוך בכיסים עם תוכן ארוטי, לשלוח SMS מגונה אחד לשני, להציע לעשות עיסוי מרגיע או רק לשאול איך יום עבר. אין לקיים יחסי מין דרך כוח. אם ברמה הפיזית אתה לא מוכן לקרבה אינטימית או להרגיש מחלות, אתה לא צריך לשים על עצמך ניסויים. טוב יותר לקחת הפסקה. מסכים, אם אדם נאלץ לעשות את מה שהיא לא עושה את זה עושה את זה עושה את זה מפתחת עוינות מתמשכת לסוג זה של פעילות. כי אם אתה רוצה את זה סקס בקרוב הביא לך הנאה, עדיף לקחת פסק זמן בשבילך או יומיים ימים. לא להתנסות עם תנוחות. כן, תנוחות מסורתיות יומיומיות עשויות להיות משועממות על ידי שני השותפים, אם משתמשים בהם כל יום. אבל קמא סוטרה היא לא השיטה הטובה ביותר Varia Life SexaPile. רוב התנוחות המוצגות בספר זה אינן מתאימות לשימוש באמצעים רגילים ולא מוכנים. מנסה לחזור על קוליט הבא, אתה פשוט יהיה מאוכזב בתהליך, ההתרגשות תיעלם, ומין זה ייראה כמו מחשבה רעה בשבילך. אם הליבידו דהוי לחלוטין והעובדה שזה היה נרגש בעבר שותף, הוא כבר לא תקף, אתה יכול לראות לצפות בסרטים למבוגרים. יש לאשר את ההחלטה כזו על ידי שני בני זוג. אם אישה נגד צפייה כזה סוג של אמנות לא שווה לשים את זה. נשים רבות לשקול סטייה פורנו. אם אישה מתחילה לשים לב כי הקמת האדם האהובה שלה מתחיל להחליש, אתה יכול לחוות סטריפטיז. כדי לעשות זאת, אל תלך במשך זמן רב ללכת לשיעורי ריקודים וללמוד פיתול על Pylon. די רכישת בגדים חדשים, ואני משתמשת בפנטזיה שלי לרקוד על הברכיים של אדם אהוב.

מה לא לעשות?4

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. בקצב המטורף של החיים המודרניים, לא לכל אחד יש משאב, לעשות אהבה כל יום. תהליך זה לוקח משם הרבה כוח, ולעתים קרובות אתה צריך לבחור - לעשות סקס נלהב או לישון.

אל תיקח הכנות דבש כי הם מסוגלים לתמוך זקפה או להוביל לטון נשים ליבידו. תרופות דומות צריך להיות רק prescribed. אבל אף אחד הרופא לא ייקח אחריות ולא ירשום תרופות כאלה בזוגות, אשר נמצא בכל מושלם.

לא מאלץ את השותף שלך נגד הרצון להיכנס למין. סקס ייבנה על הרצון ההדדי של השותפים.

אם תחליט שאתה יכול לקיים יחסי מין כל יום, בלי להסתכל על עייפות, בריאות, אתה יכול להתקשר לגיבור. אז איך אם התחביב הופך לעבודה, הוא חדל להביא הנאה. יחסי מין צריך להיות נהנה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.אם הפנטזיה של שני השותפים מיובש לחלוטין, וניסיון להמשיך לצוד, לא לפנות דרכים נואשות להחזיר תשוקה ותשוקה. לעולם לא להזמין את המשתתף השלישי במיטה שלך. כן, זה יהיה לרענן רגשות, יעזור חזור אל העבר. אבל בסופו של דבר, זה יהיה להרוס.

בנוסף, כמה שנים התהפכו מחקר מרתק בנושא זה. התברר כי זוגות שיש להם יחסי מין פעמיים בשבוע מרגיש אפילו מאושר יותר מאלה שעורר אהבה בידור כל יום. הכל בסדר במתינות - ומין גם חששות. לא לבנות אותו בדרגת הנישואין ועוסקת "עבור סמן". אינטימי צריך להיות רק עם עירור בשל תשוקה מינית חזקה.

Просмотров: 84 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar