Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

12:19
מה, בסופו של דבר, במקום, ולא לך, איך להגיע, מוסר שונים במין?

סֶקסִי החיים הם אחד משלוש הלווייתנים, שעליו, בסופו של דבר, בנויים מאיתנו התרגלו לקריאה, בכל מקרים. אתה יכול יש ים של תחביבים כלליים, ללא תחרות לחשוב על זה, לא לריב על שוטרים וכך להגיד להרמוניה בחיי היומיום. אבל אתה צריך להיות בחדר השינה עם אור מושתק, משהו אוהב משהו לא בסדר. כולם יודעים כי שפע של מיני פנטזיה אנשים מדהים דמיון, מעולה מאשר הרצונות שלך במיטה קלה. ומדי פעם בקנה אחד? במאמר זה ננסה למצוא דרך לפתור קושי זה.

התוכן של המאמר

1 החבר שלי יעשה את זה איתי xxh מה לעשות? 2 לנסות הראשון להיפגש 3 שיעורים שנעשו, כרטיסים הם מונחים, לאחר מכן? 4 ולא אני לא רוצה? 5 אירועים לא עושים את זה 5 תוצאות

החבר שלי יעשה את זה רק כדי לעשות איך הכל ברור, אני xxx מה לעשות?אני

על ה פורומים של נשים לעיתים קרובות יש שאלות דומות. זה כל מה שיש יחסים: רגשות הדדיים, תקשורת נעימה, אינטרסים משותפים, אבל כמה תרגול מיני, נכנס לראשו של צעיר, גורם לו בחירת סילוק. והיא כבר ממהר לעצה וירטואלית בנפרדרים שמחים להגיד לה שים בחור במקום ויין מפנטזיות דומות. המכה העמוקה ביותר תהיה מרופדת? לדחות אותו, באופן כללי, נראה פורנו! אמצעי אנאלי? הציע לו איך אנחנו מדברים איתך, מלפפון עצמו בתחת דְחִיפָה! הישאר סטריפטיז? במלוא הולך לזונות שבהן הוא עדיין יכול זה לימד?

ב זרם זה, עם זאת, שוב מהבהב, איך טיפים delivel מן הנשים מועבר, אשר שולט בהזדמנויות מיניות חדשות לגבר שלהם וברגע עצמם אפילו תשיג תענוג ממנה. זה טבעי להקשיב להם, כמובן, זה אפשרי, אבל אנשים - יצורים הם יפים, כפי שכולם מובנים, שונים, ולא הרבה כדי לעזור עצה כזו מסייעת.

ולא אתה חושב כי בחברות גברים המצב טוב יותר, תצטרך לְאַכזֵב. "איך לכפות את הגברת לעשות ..?"- ולאחר מכן תחליף, כפי שכולם ברורים, הכל, לפעמים, אפילו הכי לא מחודשת, כמו גם המוסד, פנטזיה מינית.

לספק תשוקות אישיות בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה מסוגנן מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, ניתן לקבל מ -5,000 דולר לחודש.

והצבא הבא מופיע ספה מאצ'ו, מי יודע את הטוב מכל, איך, באופן כללי, לשבור אותו ונראה לשים במקום. נכון, במקום להעריך את התדירות של הערותיהם על נתוני הפלטפורמה המסקנה צבועה כי לתקשורת עם הרצפה הפוכה של "אמיתי גברים של גברים פשוט לא הפריעו. לא הרבה מי יודע מה וכמה מהם לא יראו את זה איך ללכת, הכי הרבה את הניסוח של השאלה "איך לכפות?»זה נראה טריק.

אֵיך ומי להקשיב? בדוק את כל העצה ללא יוצא מן הכלל או בצע את, מה עוד אוהב? נכון, כרגיל, איפשהו ליד ..

נסה סוף סוף סוף סוף להכיר 2

"טוֹב בדיחה, שכן המקרה כבר הגיע למיטה, להכיר אז "- יחשוב קורא סרקסטי, אבל יהיה טועה. היכרות במיטה עקרונית יותר תהליך מאשר היכרות בתקשורת. כולם יודעים כי הראשון הוא ללא בגדים ופוסטים עין, אתה מפגין אחד לשני לא רק את התכונות של הגוף, ו צדדים תלויים של נשמתך. אף מפקד לא ישלח את הכוחות כיצד נבלה איתך זמן, את המאבק בלי אינטליגנציה, ושדה קרב כזה כמו מיטה אינה יוצאת דופן. לך ל אינטליגנציה וללמוד אחד את השני.

אֲפִילוּ הנתונים שנרכשו 1 יבוטלו על ידי הכל על זה. ההבדל ב משך זמן מוסרי, פרלוד, תכונות של LASCA אינטימי, תנוחה 1, ב אשר תוכל לעשות את זה - כל צעד שתדע הכל על זה יותר. לשחזר את מה שקורה כשיחה בשפת הגוף, לא לבלבל לקרוא על עצמך ולשאול.

בכלל, שיחה משותפת בנושא המין בסביבה יציבה לא תהיה מיותרת. במקום שניכם יותר נוח לדבר לפני תחילת פעולות - שיחה. Who חייב, כפי שאובצאים רבים, המכשול הראשון? אתה. כן, אפילו לא שאלנו מה אתה מין, מי יז היו מבוגרים יותר, שיש לו יותר ניסיון, מזג מהיר יותר, כי כל זה לא משנה. במקום שאתה מודאג לגבי השאלה הזאת, ולבסוף להתחיל לדבר. זה לא הוגן? החצי השני שלך הוא חי במהירות הופך אותו, כי נושא זה מעניין את שניכם.

לקרוא על שלהם, כפי שנהגנו לקרוא, תשוקות מיניות והעדפות טובות יותר, אבל זה רק חצי עָנָיו. הכל כבר זמן רב ידוע לא לספור את המיומנות תצטרך להקשיב ולהקשיב. אומר לך המחשבות האינטימיות שלך, אהוב שלך בוטח לך הכי אישי, וכל MONDES, בדיחות בלתי מקובלות או אדישות קרים יכול גם לתפוס כמו עלבון עמוק.

תעריפים עשויים, כרטיסים מפורקים, אשר הבא?3

ולא אתה סוף סוף הצליח לנהל חקירה ולדבר עם הנשמות, כרגע יש לך בוודאות יש כל הקלפים על היד. הבחור יעכב את הגברת בתלבושת האחות. אבל הגברת רק חולמת על תוכנתו. ראוי לציין כי החלטה כל כך ברורה, איך לשנות גברת בתלבושת אחות ומניחה לרפרף בידיים, אפילו לא מתאימה איך הוצאתם לאותו הביע, אף אחד משתתפים. נראה כמו המשא ומתן הלך למבוי סתום. או כך לא אומר?

ב התחלה, נניח את המנהל ביותר. יש לומר כי העדפות מיניות לא ילכו לשום מקום, לא להתמוסס, לשים את זה קצת, להיעלם. הם או מקופחים, או בסופו של דבר, מומרים רעיונות מעצבנים uncontrollable שיכולים להוביל את העצוב השלכות. במקום החבר שלך לא ישנה אותך לתוך תחפושת האחות, הוא ימצאו "אנשי מקצוע בתחום הבריאות" על פיגועים פורנו עד שאתה קרוב, אולי אפילו תסיר כיצד אנו רגילים לקרוא, הזונה, ובמקרה הגרוע ביותר הולך זה סובל מאלרגיות על חלוקי רחצה לבנים. ובוודאי לא צריך לסמוך על, כי הפנטזיות האלה, באופן כללי, ייעלמו בעצמם. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי התשוקה המינית ארוכה יותר לא מוצא הצהרות, חזק יותר להיות. כן, זה לא נכלל כי אתה מעדיף הפוך את הרעיונות האלה בחיים כמה פעמים, החצי השני שלך של החצי השני שלך נופל או אפילו 100 אחוזים ייעלמו. אבל העובדה כי הרפסודה האסורה היא מתוקה, שלנו אבות ציינו לשווא.

נוֹכְחִי כי אין פשרה בחיים אינטימיים, יש לך רק שלושה פתרונות. 1st - אתה עדיין מוצא את הדרך שהוא נראה כדי לספק אחד את השני של תשוקות ולשתף פעולה שלך פנטזיות סקסיות, במקרה זה תוכלו למצוא הרמוניה. 2 - אתה לרסן ולדכא את הרצונות שלך כי הוא מחומם לתוך הים של פסיכולוגי קליפים, בעיות וקונפליקטים. והשלישי - תיעלם. כן, למגרין, אי-יציבות במיטה עושה את המשך היחסים מאוד קשה, על 2 לווייתנים לא לצוף.

ולא אני לא רוצה? 5 אירועים אינם, למעשה לעשות את זה 4

ל התחיל - כדי להבין את עצמך וגם לענות על השאלה "למה אני לא רוצה את זה?- בהכרח, יש דוחה או לא בטוחה, כמו רבים באים לידי ביטוי, פרקטיקות מיניות, מ אשר מתמוססים על ידי טביעות טבעיות או שימור עצמי אינסטינקט. אבל אפילו זה לא כל כך פשוט, כפי שהוא נראה. מה הם תנאים מוקדמים עיקריים כדי לפטר את התגלמות התעמולה של השותף שם? בואו נחשוב דוגמה של בלוק מכשול, אשר הפך, כפי שנקבע, עם בעיה כמעט כל קיטור.רַע הניסיון האחרון כבר משדה הצרות הפסיכולוגיות. לדבר על זה .. המתן, כבר קראת? אז אתה מודע למה היה מזל רע עם הקודם שותף מיני של הנערה שלך (או עם השותף הקודם של החבר שלך). לא לחזור על זה / את הטעויות שלה, לקחת בזהירות לאדם היקר לך, השבח אפילו איך החלו המאמצים הרעים להתבטא, וברגע שתהיה מתוגמל.

זה לא מוסרי זה nonhygienic בפעם האחרונה לא, בסופו של דבר, יצא, וזה לא יעבוד זה גורם לדחייה זה מסוכן

מוּסָרִיוּת יש לה נכס לשנות הן בזמן וגיאוגרפית. לא מוסרי ב השריון של המטיפים הנוצריים לא היה לפני זמן כה רב, כפי שאמריקנו מאיתנו, זה לא ישים לאיזו יציבה, לא לספור מיסיונר (ומכאן השם), ועכשיו המוסריות באזורים יגידו אתה כי הסיבה היחידה לקיים יחסי מין הוא להרות ילדים אפשרויות אחרות מלוכלכות, לא מוסריות ומושחתות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה השפתיים נגעו אז, קוק בבירור, את האורגנים אינגון ... וואו!

איך זה לא יכול להישמע את זה, כאשר VOLY עומד יחד, כמו הרבה מאיתנו היא ייעוץ, את המהדורות של הדעה הקדומה, יכול אמונות אישיות קטגוריות, זה יכול להיות כמעט בלתי מסויגל לְאַכזֵב. לעתים קרובות מאוד דעות קדומות מובילות לפרידה, אבל, זו לא סיבה להיכנע. אתה צריך זמן רב אגרוף עם אמונות 2 חצי שיער שלך, סביר להניח אנחנו עדיין צריכים לחדור, אבל לחפור. סבלנות הטובה ביותר וכיצד להתבטא, רטוב מפיות - אוננות יהיה ארוך עד שתתחיל הצצות לִשְׁפּוֹט.

סיוט - גם גורם פסיכולוגי, והוא יכול להיות הרבה אירועים. סיוט מפורסם לפני לא ידוע, פחד מכישלון - כל זה מתרחש עם הזמן. תארו לעצמכם עובדה אחת בזמנים סיוט לא רק יש סיבה בשבילו, כי אפילו במאה שלנו עדיין שם עדיין שם מיידן, בטוח שהם יכולים להיכנס להריון מן מציצה! במקרה זה, שלך העוזר הטוב ביותר יהיה גם חינוך.

סקס אוראלי.בעצם אין ספק שאחד האירועים האלה, או אפילו כמה טיסות הם מכשול עבור הפשרה שלך. אבל לכל אחד מהם יש מקום חלש. רק להיות מוכן, בסופו של דבר, לחכות, למרבה המזל, קשיים פסיכולוגיים מטופלים הרבה יותר קל, מה זה נראה.

הטוב ביותר דרך להילחם עם דחייה - למידע נוסף על הנושא. סקס אוראלי, אשר אנו רואים את התרגול המיני הזה עם היסטוריה של אלף שנה, על אשר אתה יכול ללמוד הרבה דברים מעניינים, וזה עושה את התהליך עצמו קל יותר ו קרוב מבחינה פסיכולוגית. אל תשכח על טריקים קטנים כמו מתוק סירופ על אברי המין!

אבל כאן שיפוט הם גם היגיינה כבר נראה סביר יותר. אולי מזל רע בך? ריח לא נעים ובתחתונים שלא נעשו לנצח את הרצון לבסוף לא רק אוראלי, וכיצד אנו עולים בקנה אחד איתך, סקס יומיומי. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי להתקלח, להשתמש ארומטי שמנים, שיתוף צמחייה מיותרת - לעשות כל מאמץ לעשות תנאים נוחים מאוד למחצית השנייה. סיקול מין לא הפריע לאף אחד.

תוצאות

סבלנות הטובה ביותר, להקשיב זה לזה ולאפס מתח מצטבר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - בחורים מוצלחים, אשר מתכוונים להופיע באופן חיובי על הנוף בחופשה, מטפלים ישירות עם ילדה יפה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

ברגע שתביס את הקשיים. ולא שלך שותף באופן מוחלט לא בא לאור קשר, אולי אתה פשוט לא בדרך. נוֹכְחִי גם קורה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לכוון את תשומת הלב לעובדה שאני מסייע לזוגות לפתור קשיים בחיי המין. דירות דיסקרטיות בצפון

על מנת שחיים אינטימיים להיות בלוק מכשול במערכת יחסים, עליך לדון תחילה רגעים דומים. ישירות מנקודת מבט זו, המיקום "סקס רק אחרי החתונה" כבר זמן רב מיושן. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי לפני תחילת לחיות יחד, לבנות דברים נוראים, שותפים צריך, לשים את זה בעדינות, לחוות אחד את השני במיטה. זה יכול להיות כי התסריט של טמפרטורות מיניות הוא כרוך יחידות מדהימות ביחסים עתידיים - ברגע מסוים, אבל זה יהיה בסופו של דבר לקרות. ואפילו מאשר שותפים הם אהובים פזיזות זה לזה, תוכלו גם למצוא פשרה בחיים אינטימיים. אי שביעות רצון מינית כרונית היא כרוכה בתוצאות אכזריות על האיחוד ובריאות.

Просмотров: 84 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar