Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:56
למה בנות לעשות מציצה ולמה מישהו זה התחיל לסבול לא?

אוראלי לסקי - אחד החלקים החשובים של הקדמה סקסית. סקס בלי מציצה או Cunnilingus עניים ו singlepen. זה אפשרי כי באופן טבעי יש מצבים כאשר לא להם, אבל, באופן כללי, משחקים כאלה יש צורך. לא מספיק שחושב למה בנות לעשות מציצה גם. כפי שהוא כל כך קיבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, מאז שאל הצעיר. ב המקום של הנחת היסוד הוא עדיין עמוק יותר, ולא מסתורי כזה.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים למציצה 2 למה בנות סוף סוף לעשות מציצה? 3 סקרים באמצע נשים 4 תנאים מוקדמים עבור אחרים כיצד להשיג מין אוראלי?

תנאים מוקדמים למציצה

כֹּל אֶחָד כיבוד אישה מחויבת להיות מסוגלת לעשות מציצה. למה זה כל כך ביסודו:

מציצה כדי להחליף את המין. אני באמת רוצה להדגיש כי האפשרות של לעתים קרובות, בסופו של דבר, לעשות אהבה. בפעם השנייה כל כך לדעוך, וזה קשה, בסופו של דבר, כדי לשמור על המסגרת של הגינות. נלחם בעצמך עובדה אחת, כי אז הקצר קצר, אף אחד לא יהיה smit. כדי, כפי שכולם יודעים, אותו, הדפסת מין, אשר נשאר באופן מסורתי על הפנים, לא: כל הדאגה היא רק ספוג ספוג. מציצה סוף סוף מאפשר לך לענג הנאה כאילו השיטה הרגילה, לבלות את המאמץ המינימלי. כדי לספק את שביעות הרצון שלנו, לא מובן. ובכן, אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה יכול גם בעזרת איך אנחנו כל הזמן מדברים, מפית לחה בהיעדר מים. מציצה יכול לשמש קידום. הינכם מתבקשים לשים לב כי זה מגוחך, באופן טבעי, אבל שלילת גבר, כפי שהיינו מדברים, ליטוף אוראלי - זה ענישה נורא. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה שיש בצד הפוך של המדליה: אתה יכול לאבד cunnilingus. מציצה מאפשרת לך להראות את הגישה שלך אל הבחור. תהליך זה הוא מעשה ביטחון מאוד, על זה קצת מאוחר יותר, אבל המהות ברורה. מעט יודע שזה לא סביר ללקק את החבר להתקרב הראשון. עם אדם יליד משחקים כאלה רק לסיפוק. לא רע, באופן כללי, מציצה יכול להיות אסיר תודה. לשים לב לעובדה שרק אין צורך להיות בוז "פולק", הם אומרים, "זנות ביתית"! אין שום דבר זוהר כי מציצה זה אופייני "תודה". כל אישה אשר שואפת להיות רק האחד והיחיד עבור הגבר שלו פשוט ולבסוף חייב לעבור את הבחינה עבור ומקצועיות ולבסוף, לקבל תעודה עבור "airlessness". זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי אין צורך לצעוק סוף סוף מאוחר יותר כי "זה מה כלב"! הוא פשוט הלך לשם, שם הבורס הוא טעים, הנה הכול.

מזמזמים את הנערה לעשות מציצה?2

יחסי יסוד

רוב המטרה העיקרית של מציצה היא יצירת בסיס של יחסים. פעולה זו היא NE אין שום קשר עם כל stearsions. בסופו של דבר, הוא לא מציאותי, בכלל, עד כדי כך אדם בחלקים: ידיים נפרדות, רגליים בנפרד ... אם אדם אוהב, אז לגמרי כל, לקפל קיצוני. אני באמת רוצה להדגיש שאף אחד לא נופל לתוך התעלפות נשיקות של בטן או ידיים, למשל. לא לכל אחד לא סוד כי החבר יכול להיות, להיות, כפי שכולם יודעים, מקופחים פריבילגיה כזו?! כאשר אישה עושה נפל, היא מצביעה לוקח את האיש שלך, אמון בו, אהבה.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

במקרה זה, באופן כללי, להיות אפילו חזק ועדין.

מי הוא הראשי כאן

מציצה לעזאזל הגברת להיות פילגש של המצב, לשאול את הטון, איך להתבטא, משחק אהבה. תארו לעצמכם עובדה אחת שכאשר הניסוי המתנה, ולא רק יניקה ברורה, הגברת מחזיקה הכל תחת שליטה: מידת דחות, קירוב של אורגזמה, ניתן להעניק "לוחם הנופלים". הוא מסוגל לפעול כך שהאדם יקבל ברק פריקה, אבל מתי זה בהיר וצבעוני, אה עלול להיפך, לתת להירגע, להאריך את הפגישה. באופן טבעי, הכל הוא כדי לדבר על המיומנות של הגברת, אבל הכל חייב להיות מאומן, גם אם עַצלוּת.

להרים את ההערכה העצמית

מציצה - זוהי שיטה מפוארת כדי לשפר את האופן שבו כולם יודעים, הערכה עצמית אישית. אם לאישה יש אמנות סקס אוראלי ברמה הגבוהה ביותר, אז שלה אין צורך להשתנות בחוסר הכרחי שלו. יכול להיות עם קצף בפה להצדיק את המין הוא לא העניין העריץ את הנשמה כי הם מתלהבים. אבל כל זה סנוט רומנטי ורוק ורוד. שים לב כי למעשה, ובמעמקי הנשמה כל אחד עם זה יסכים, חבר 'ה ממשיך לסגור כאילו תקשורת הגוף. ואת חזק יותר היא העשירה ביותר בהפתעות שונות משוחררות, כך ההסתברות כי אדם יהיה גם קרוב. אחרי הכל, ההכרה היא כי כגון הוא מעולם לא קרה, עוד יותר מעודד את המעשים החדשים ביותר שיחות אב על אמנות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

אתה - אני, אני - בשבילך

הו, אלה בנות. פירושו שאדם הצעיר של Cunnilingus. אין איכות גבוהה KUNI - לא סקס, טוב, באופן כללי, שום דבר לא מסוגל. זה אפשרי, אבל, מצטער, לכל מה שאתה צריך לשלם. הציד של שפה חיבה בין הרגליים, תצטרך "כדי להרגיז" על מציצה טובה! Cheluting תווית: איש אינו טיפש, עבודה לאחר השרוול הולכת לבוא. אז אין שום דבר להישען ..

ביטחון בעצמך

זה לא ta אמון כאשר, כמו אנשים רבים חושבים, "הכי אטרקטיבי ומושך". זה יהיה רע אם לא אראה את הביטחון הזה של הכרחי שלה. כאשר האישה מסוגלת להדגיש את העובדה שדה מויחות, לא סביר שיש לו גבר, בסופו של דבר, הרצון רוצה ללכת שמאלה. ללא ספק, ראוי להזכיר את זה בשביל מה? כל הפנטזיה שלו הוא מקבל בבית. כביכול לא מוזר, אבל כמה נשים להישאר במלואו פרסטרציה ממה שהם השתנו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם כל כך נהדר: ובורושלים, ו סדר וגרביים Sadopans. אבל בחדר השינה "אני לא, כפי שכולם יודעים, זה, זה הרבה נפל גְבֶרֶת!"ובכן, אז מה תוהה עבור הלוואות זכר? ובכל זאת: גברים לעתים קרובות ללכת בגן הירקות הסמוך רק כפי שאנו מביעים, כך שאין אחד בבית. יכול להיות עקרון, להיות איך אנחנו כל הזמן מדברים, גברת נלהבת, מכשף על המטאטא, אבל לא לעשות מציצה איזה שיפוט אידיאולוגי. אז אתה צריך להיות, כמה לעשות את הקליטה, מוכן לעובדה כי muzhchina יקבלו אותו בצד.

למטה עם שעמום

פריט זה נוגע לזוגות הנמצאים ביחסים במשך יותר משנה. לא המסתורין כי החיים האינטימיים של אלה שהם יותר מ 5 שנים, די משעמם ומונוטונה. רומנטיקה ואופוריה ללכת איך אנחנו כל הזמן מדברים, תוכנית 2nd, מין, בלשון המעטה, מומר החוב המשפחתי וכפוף העבודה משטר בשאר. הכל כבר זמן רב trimmed. מציצה נותן את ההזדמנות לשחק, להראות תשומת לב זה לזה. אֵיך? כן, בעוד אבא או אם תופסים את המקלחת, אתה פשוט יכול לנשק מקומות אינטימיים, את היתרון של האורגזמה באפשרויות כאלה כדי לדבר מהר מאוד.

אה, כן מה יש בבית? מציצה יכול להיעשות בכל מקום, אפילו בטיול, אבל intercity באוטובוס, אם התושייה מוכחת. ועדיין מחכה להיות שעון מעורר טוב במובן המילולי של המילה. כך שאומר שזה שווה לעבוד מעת לעת "שעון" ולהתעורר את בן הזוג עם מציצה מפוארת? כי הבוקר אינו נדרש כל הזמן להתחיל עם קפה. ואת בן הזוג, הולך לעבוד עם ביצים ריקות, יעבוד, ו "דבק" tablebate סיכה.

Puritancy כמו טיפשות

כן כן, כן! הגברת מחויבת להיות פרגון, היא מתונה ושאר הבלע בלה בלה ... אבל, כמו אנשים רבים חושבים, צריך להיות בבני אדם ולא בחדר השינה. אם אתה תמיד משחק החוצה "Turgenev Baryshnu", אז כל "Nishtyaki" יעבור. וחבר באדם האהוב - זה הכי הרבה יותר רובנו התרגלו לדבר, ממתקים טעימים בעולם! מי יתווכח מה עוד משהו התגלגל? ולאחר מכן, מציצה היא לא "שירות עבודה", זה ללטף. זה הולך טוב, ליצור כמו אדם אהוב מקבל אושר בלתי רגיש, כי עוד kayf, אשר מתברר מטגנים כמעט בכל סלסולים. גבירותיי שאוהבות ומקצועית לעשות מציצה עצמם חווים אורגזמה במהלך התהליך.

סקרים באמצע הנשים

הֶעְדֵר מציצה בחיי אדם, במיוחד בנוכחות, כפי שאמרתי כל הזמן, שותף מתמיד, מתנה היקום איפ בשבילו. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהוא יכול אמיץ, אומרים שזה לא העיקר, אבל למעשה, שביעות הרצון האינטימית שלו היא אפס. זה הולך טוב, למה הם גם הנשים לנסות הימנע פעולה זו?

סקרים, אשר לעתים קרובות לבלות ארגונים שונים שאוספים נתונים סטטיסטיים איכות החיים האינטימיים, להפגין מספרים מאכזבים: רק 30% מהנשאלים דאם בגילאי 20 עד 45 עם הנאה עוסקים במין אוראלי. אחרים יכולים, אבל לא רוצים. כפי שלא היו מוזרה, אבל כמעט מחצית מהנשאלים אמרו זאת לא יכול סוף סוף לענות באופן חד משמעי בגלל איך השתנה, השתנה העסק: זה יכול להיות מציצה נעימה, ואולי כך לדחוף. ובכן, זה מובן, כאן כמו סקס קלאסי - עם אחד לשמים, עם אחרים, כמו במשל: ככל שהרע. יש צורך לומר כי רק 20% היו רגילים נגד סקס אוראלי.

Mends הוא נושא אינטימי מאוד. לא לכל אחד הוא לא סוד לעובדה שהוא עדיין אינטימי כפי שהיינו מדברים, רגילים, סקס קלאסי. כדי להשיג מציצה, אדם חייב לעבוד יפה. המפורסם, שאיבה חסרת נשמה ניתן להשיג על המסלול עבור 100 רובל. אבל צעקות נפלאות, תובנה ועדינה יכולה לתת רק גברת אוהבת. זה, אבל, כדי chagrin, chorbana מעופש ללא טיפה של רומנטיקה, יהיה צריך להילקח כדי להתבטא, לראות את התהליך הזה בפורנו.

בנוסף, הכל, אדם לא מוכר בקושי יהיה לכבוד עם ליטוף אוראלי: הגברות הם המקום שבו הכי ברצון לעשות מציצה כאשר הם במערכות יחסים ארוכות וחזקות. לגבי המסקנה: מציצה שואלת אמון. אין אמון - אין סקס אוראלי. באופן כללי, זה כמו בפועל מצוין: עם גישה מסודרת כזו, את הסיכון של נפילה לרשימת החולים של המחלקה Venereological, Mal.

חוצני משחק איך אנחנו כל הזמן מדברים, תפקיד משמעותי בסירוב של מין אוראלי. זה כמעט כל הבנות לגדול פנימה האטמוספירה, איך להתבטא, מלא שליטה בהורים. נושא של סקס במשפחות כאלה או לא דן בצורה מושלמת, או מוצג במפתח רע. כאן הבעיה שוכבת יותר אינסטלציה: מהו סקס אוראלי, עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, יהיה כל יום סוף סוף להתמודד! ואלה נשים רבות מאוד. במקביל, מרתק, כפי שכולם אומרים, נתונים סטטיסטיים כזו: גברים שואפים לקחת בני זוג את הגברת ללא רבב, אבל הדרישות מוצגות באליטה מְבוּלבָּל. ברור, מבלי לקבל את אחד קשה, קל יותר "לחזור שרי" מאשר לדבר כמורים.

לעתים קרובות הסירוב מתקבל על ידי גברים, מכוחו של כל "מושגים רפויים" עצמם הימנע ביצוע cunnilingus עצמו גברת. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי אי אפשר לדרוש איך אנחנו כל הזמן מדברים על מה שלא נמצא תנאי לתת את עצמם. אבל גברים כאלה, בדרך כלל שייכים לגברת, כמו חֶבֶר. יש "סירוב" אידיאולוגי, עם אותם אפילו קל יותר: לא לעשות את עצמם, ולא דורשים כמה לחשוב, אותו דבר כדי לא לחטוא שוב לא לפזר את הגברת שלהם.

רגיל רגע שלא יכול סוף סוף לכתוב מחשבונות - זה אסתטיקה של חבר. אַחֵר מילים: לא כל חברי נאה. וזה נראה מצער, אבל עבור נשים זה ביסודו. מטבע הדברים, גברת אוהבת שונה לחלוטין כפי שהיא נראית חיית מחמד. אבל, במיוחד, לגברות יש תבניות מסוימות. הם מעריצים Rovely, דיור, קצת יותר בינוני, חברים. בעלי התקנים מרוחק איך אנחנו כל הזמן מדברים, בדרך כלל קיבל נשים של נאה כדי לקבל מציצה, זה קשה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא לעבודה בשירות הליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא לא יותר מאשר ליווי הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי מודל VIP בכיתה הוא סימן של המצב.

נו, זה כמו מעורר תיאבון - לא ברור.

רקעים של עוד NRAVA4

עָצוּב גם ניסיון, לשים את זה בעדינות, משחק תפקיד. יש לציין כי כמעט כל הבנות נתקלו מאוד קשה לא נוח בניסיון הראשון, באופן כללי, לעשות מציצה:

זה יהיה ללעג, כמו רבים באים לידי ביטוי, "stallours צעירים", אשר רק למצוץ ללחי, ואת מעדן בחינוך של החתול. חוסר היכולות הפשוטות עלול להוביל למבוכה ולתרבות להסתכל על פריזתו מלאה בשאך, כפי שהחלו להביע את הגברים האהובים. מדידה מאוד, איך להתבטא, החברים האנרגטיים מסתכלים מדי פעם על מצב השותף וברשרישים של תשוקות מנסים לדחוף את החבר רחוק מאוד, גורם רפלקס הקאות עם כל זה. אלימות שממנה אף אחד לא מבוטח, גם גורם לגועל הבא. מציצה "בחובה". אפילו אלה נשים שאוהבות מציצה, כדי לשים את זה בעדינות, לעשות את זה הנאה, יכול לתת סירוב. אבל רק רבים מתבטאים, אז אין מצב רוח עכשיו. עם הצורך הזה לשים: עכשיו "פו להיות", מחר. כולם יודעים מה! גֵהוּת. ואכן, אין דבר חשוב יותר. חבר מלוכלך עם שבועי "גבינת קוטג '" תחת Skurakka, "Paradise Bush" סביב, prehassed, כפי שכולם יודעים, שתן, שום דבר אהוב לא, בסופו של דבר, לגרום. מסיבה כלשהי, כמה unicumes מאמינים כי "אני סבון זה בבוקר", כבר נותן להם "אור ירוק" עבור מציצה בפסקת צהריים. לא, אני מצטער: לצוד, כך "חבר" ליקק, אתה צריך לשטוף, לגלח, לנפח! ובכן, לפחות, חיתוך קוזמה, לפי, כפי שכולם יודעים, כי הסיבה הרגילה כי השערות הקשות אוהבות להסתתר תחת הבשר האחרון. אבל רק כדי לעשן אותם מאוחר יותר בגלל הפה, הכיבוש אינו מעניין מספיק.

איך להשיג איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס אוראלי?חָמֵשׁ

ל קבל את מה שהיה מזמן חלום, סקס אוראלי, אפילו מן הימני בנות עם החינוך הרציני ביותר, אתה חייב סוף סוף לעשות דברים מסוימים:

אין אובססיה. זה בלתי אפשרי להרעיל את החבר שלך מול גברת עם עקשנות חמור. שים לב שזה לא רוצה, פירושו, לא רוצה. טוב יותר לחכות לרגע הכי נוח. מַעֲדָן. רק חולה, אדם מתובל יוכל להשיג משלו. אם אפילו אישה הסכימה, אבל בגלל חוסר ניסיון זה לא מסוגל, לשים את זה בעדינות, לעשות הכל בלי כלבה zadorinka, אז "5 קופיקות" הוא טוב יותר, סוף סוף לזרוק על עצמך. זה ילמד הכל, אבל בלי טיפים לא יעזוב. יש צורך לשבח סוף סוף, לא להצביע על החסרונות של הטון של המורה, ולומר שזה היה מגניב, וכאן הרגישות חלשה ולכן טוב לא, סוף סוף לעשות. אז זה יהיה באופן בלתי מורגש לעשות הכל "מוונטה". רכות E רכות. ללא אלה 2 נכסים, לא לבנות מערכות יחסים, שלא לדבר על סקס אוראלי. אם הגברת, בסופו של דבר, תרגיש כי יש צורך, אהוב, רצוי, היא יכולה לגלגל את ההרים.

הענות כללים רגילים אלה מסייעים לא רק סוף סוף לקבל את המועמד, ופשוט לבנות, ו לחזק את הדברים. כולם יודעים שגם אז החיים יהיו קלים, ומין אוראלי מתוק. זה את כל, סוף סוף, את התשובה לשאלה "למה הבנות עזבו מציצה".

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט כל הבנות אוהבות לעשות רק מציצה. זוהי שיטה טובה כדי לספק הנאה בלתי רגילה לשותף ולהרגיש את הכוח שלך מעל זה. כמו כן, בחורים אוהבים לעשות cunnilingus, אם כי רובם באופן מוחלט כל כך להגיד כי כאילו ללקק את הכוס שלה לבנות שלה. אבל למעשה, הם נרגשים מאוד מזה, הם מקבלים בגדים מוסריים ממה הגברת גונחת ופתק. טוב, לא בדיוק איזה גבר, בסופו של דבר, יתגעגע הזדמנות לראות את איברי המין של הגברות. מציצה, כמו cunnilingus, ביסודו מסוגל לעשות נכון. בעלות כי רובנו אומר כל הזמן, טכנאים שונים של חיבה אוראלית - מחצית של Faleré במין.

Просмотров: 136 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar