Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

02:31
חלום חלום ארוטי. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שזה אומר?

מחקרים הוכיחו, כי פנטזיות סקסיות הן נורמליות לחלוטין עבור אנשים עם בריא, כמו שאנחנו כל הזמן אומר את הנפש. על פי נתונים שנרכשו על ידי מדענים מהמכון למונטריאול, כ -8% חלומות לילה גם בדרכים אחרות מחוברים לארוטיקה. איך זה לא היה מוזר, אבל עם כל הנשים האלה ראה חלומות חושניים אינם מנסים לגברים. באשר למעצר חלומות, אם כן העלילה העיקרית שלהם היתה איך אנחנו מדברים כל הזמן, יחסי מין, ואחריו תדירות ללטף, נשיקות, פנטזיות סקסיות אוננות.

התוכן של המאמר

1 קווי מתאר של חוקרים 2 ערך מאוד חלומות רכוש. סקס עם הבוס 3 סלבריטאים 4 סקס עם חבר או חֲבֵרָה 5 לשעבר 6 קרובי משפחה 7 אם הבגידה בת זוג

בחלום יכול קיום יחסי מין עם אותם אנשים שאיתם היה לו מחשבות הצטרף, כראש, תקשורת מינית: עם הבוס, החבר הכי טוב, שחקנית או על ידי כל 3 עברו. אבל סקסולוגים מאמינים כי חלומות כאלה הם אופציונליים לדבר על הרצון לנסות לישון עם האנשים האלה.

השקפת עולמו של חוקרים אני

חלומות סקסיים - אחד התופעות המבדר והמסתורי ביותר. המדע עדיין משמר לחשוף חלומות כאלה. הפסיכולוג הבריטי יאנג וואלאס טוען: "הכל החלומות שלנו, כולל ארוטי, יכול פשוט להיות מחובר למה שקורה החיים - אני מתכוון כמו פעולות עם, כפי שהתחילו, subtext סקסי, ובלי זה. ו כל אחד מהתווים של החלומות הוא שבר מסוים שלנו אישיות ".

וואלאס גם מסכים שאם מישהו, בסופו של דבר, יתעורר בחלום הארוטי שלך, זה לא בהכרח מדבר על רצון לקיים יחסי מין עם אדם חלום. "סביר להניח, אדם שחולם בשבילך הבעלים של קו אישי מסוים, אשר רק חושב שאתה יפה ומי יהיה הרצוי, סוף סוף, יש לך את עצמך.

לדוגמה, תכונות מנהיגות מפותחות היטב, חסד, תחושה של סגנון. אולי אתה גם מזהה את המאפיינים האלה בעצמך, אבל עדיין לא פיתחה מספיק בשבילך, "הפסיכולוג מאמין. "אנחנו חושפים במין מול אדם אחר, הופכים איך כולם יודעים, פגיעים. באותו תהליך הוא עדיין תהליך דומה ובאפשרויות אלה כאשר אנו מתחילים לעסוק כיצד אנשים רגילים להביע, דברים חדשים או לפתח לעצמם את התכונות האחרונות. אין כאן טעויות, אבל זו הדרך להצלחה ".

חוקר דרום אמריקאי Gillian Holwoway מסביר: "כמובן, כמה חלומות סקסיים באמת יכול להיות גם סוג של ביצוע משלהם של תשוקות - יישום, כפי שאנו מבטאים, תאווה לא מודעת לאחד או של אדם של אדם שלך על הסביבה שלך.

אולי אין לך את היכולת להיכנס למקרים רומנטיים עם האיש הזה, ובגלל הנפש שלנו משחקת את התרחישים הרצויים במהלך חלומות. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה, אבל בדרך כלל, חלומות סקסיים יש subtext הקשה ביותר מאשר רק זנל להיכנס למישהו בקשר אינטימי. לעתים קרובות הם מצביעים על כך, כמו רבים באים לידי ביטוי, רצונות אישיים ופחדים ".

ערך כפי שכולם אומרים חלומות רכוש. אתה חייב לומר את זה סקס עם הבוס 2

אחד הכי כמו שאנחנו אקספרס, מועדף חלומות מעצר ארוטי הם קרבה למנהל או לבוס. האם זה אומר שאתה באמת צריך לפתות את השף? לא נטו. "כמובן, אתה יכול לגמרי, לשים את זה בעדינות, לחוות רצון לבוס," אמר וולאס. "עם זאת, לעתים קרובות מרמז לך להיות מוכן להיות מנהל. או בחיים שלך ברור יצא ביכולת מיומנות קח, כיצד לבוא לידי ביטוי, פתרונות באיכות גבוהה, אל תהססו ".

סלבריטאים 3

אם כף היד של האליפות בתדירות של חלומות סקסיים שייך לראש, אז המקום השני בעניין זה הוא בהחלט נכבוש על ידי סלבריטאים. לא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי החלומות של התפקיד של בראד פיט או אשטון Kutcher 2 פעמים לעתים קרובות יותר מאשר גברים - אומרים, עם אנג'לינה ג'ולי או סלניה גומז.

בראד פיט כמו אכילס נערות ליווי בחיפה

באופן ספציפי, תוצאות כאלה הראו את המחקר של מכון מונטריאול. פסיכולוגים מאמינים שהכל ידוע לכל דבר, כפי שכולם יודעים את הרגשנות העריכה של הקומה היפה. תוך כדי צפייה בקינו, הם נשאבים יותר לתוך העלילה. במקרה, כפי שרוב האף משמשים לדבר, מעורבות חושנית של המוח ממשיכה "להיות" עם הדמויות והלילה.

סקס עם חבר או Girlfriend4

אתה נהנה ידידות אפלטונית, לבלות יחד כמה אנשים חושבים, סופי שבוע, ריצה קניות או רוכב דיג. ופתאום יש לך חלום בשבילך כמובן לא כמו אנשים רבים חושבים, תוכן ידידותי, איפה הבחור הזה או האישה מספקים תענוג מיני. מה זה המקרה? פסיכולוגים מאמינים כי תנאי מוקדם במקרה זה צריך גם להיות קנאות להחזיק כמה כישרון זה מזה או מצטיינים, כפי שכולם יודעים, תכונה.

מעת לעת זה קורה כך האיש אפילו, בסופו של דבר, לא אוהב את ריח ההיכרות שלו, או רואה את הופעתו למען האמת, כמו רבים חושבים, מכוער.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים באופן מלא, למעשה כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

ואם ידידות דברים כאלה הם לעתים קרובות לא מכשול, ואז לבנות את עצמך בחלום, לקיים יחסי מין עם האיש הזה - הכי מרהיב. לא כל כך לדבר מפוחדת: סביר להניח, הנפש מדבר על הצורך בפיתוח עבור עצמך של אלה או נכסים אחרים.

לשעבר

ברור שאם אנחנו ברגע שהם היו נלהבים על האיש, אז הוא יכול להשתתף בחזון הלילה שלנו. זה גם בלתי אפשרי להודיע ​​הוא בבירור, שהוא תנאי מוקדם עבור חלומות כאלה. מ יד אחת, אנחנו יכולים להיות, כדי להפריע חיבור חושני עם הראשון, וזה עדיין לא קרע ברמה, כפי שכולם אומרים, לא מודע. עם אחר, זה יכול לדבר עם כמה קשיים נפשיים שלא התגברו על יחסי העבר שממנו יש צורך להיפטר מהזרם, כפי שאנו כל הזמן אומר אהבה.

קרובי משפחה

אם יש לך יחסי מין עם קרוב קרוב משפחה, לא ממהר, בסופו של דבר, להיזהר ולמצוא שלטים הפרעות פסיכולוגיות. לישון על סקס עם אמא או אבא, אח, אחות או אפילו, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סבתא, בפסיכואנליזה יש פרשנות אחרת. הוא האמין כי לפיכך, הנפש גם מספר לנו על הצורך מועצה אהבה אכפתיות מאנשים אלה. ואין דרך, כפי שכולם אומרים, חלומות כאלה לא נמס על הנטייה למונעת.

אם הבגידה חולמת שותף 7

לא למהר, בסופו של דבר, ליפול לתוך פאניקה: מגעיל חלום זה לא נראה foreshadow. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שהוא מבקש את עצמו. פסיכולוגים מאמינים כי החלום הזה אינו מדבר בכלל על בגידה רלוונטית. למעשה, חלומות כאלה נגרמים כל הזמן על ידי ירידה בהערכה עצמית.

אם זה חלומות בשבילך, כמו שותף הוא סוף סוף עושה אהבה עם אדם אחר - זה איך האות הישיר של הנפש הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, כי אמון שלך על עצמי ואת האטרקטיביות שלך מסיבה כלשהי מתערער. "אתה צריך להיות דחוף להיות מורם כדי להרים הערכה עצמית. החזרת אמון בעצמך - אז אתה תהפוך לגיבור של חלומות ארוטיים בעצמך, ולא כמה, כפי שכולם אומרים, אדם מיותר, "- ממליץ Holowaway.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

עמידות סובייטית ושאויות של המידע העבירו מבט שגוי כי ליווי - כל זה משהו, עם בושה, נתון, מה שאינו מתאים לשתוק. אבל מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. יש לציין כי אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לא נותנים חלומות משמעות עצומה מאוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה חלומות ארוטיים הם נחמד מאוד מרגש. אבל הם לא מתכוונים בכלל מה שאתה רוצה לגלם בחיים שלי מה שאתה רואה בחלום. חלום הוא רק תעתועים. לא, באופן כללי, זה שווה לקחת ברצינות כל מה שמציג בשבילך. בתקופה שבה אתה ישן, המוח עוסק במיון זיכרונות. באופן כללי, המוח האנושי מסוגל לאחסן כמות בלתי מוגבלת של מידע. זה לא סוד לכל מה שאתה חושב על משהו והוראה, אבל המחשבה הזאת נשארת בפי של התודעה במשך זמן רב. מאוחר יותר, כאשר "ניקוי" מתחיל, חשבתי יכול להיות מוחזר כמו חלום. לכן, רק "לתפוס את הרגע"!

Просмотров: 108 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar