Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

12:50
הדרכות וידאו לריקודי בטן

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שקיימת כבר מאות שנים. מקורו במזרח התיכון, אך הוא הפך פופולרי גם בתרבויות רבות אחרות. יש הרבה רקדניות מקצועיות שמלמדות ריקודי בטן, אבל יש גם המון מדריכים זמינים באינטרנט שיכולים לשמש אנשים שרוצים ללמוד איך לרקוד בטן.

סרטון הדרכה לריקודי בטן הוא סרטון שמראה למישהו איך לעשות את המהלכים ומספק הדרכה איך כל מהלך צריך להיראות. ניתן למצוא סרטונים אלו ביוטיוב ובאתרים אחרים, או שניתן לרכוש אותם ב-DVD או VHS מחנויות כמו אמזון.

במקרים מסוימים, סרטונים אלו עשויים להיות יעילים יותר מהדרכה חיה מכיוון שהם מאפשרים לאנשים לראות את המהלכים מבלי לשלם עבור שיעור או סטודיו.

אני רקדנית בטן יותר מ-10 שנים וראיתי את האבולוציה של הריקוד. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

במאמר זה אשתף אתכם במדריכי הוידאו האהובים עלי למתחילים הזמינים ביוטיוב.

אני מאמין שחשוב להתחיל עם הבסיס אז אם אתה מתחיל בריקוד בטן או סתם רוצה ללמוד כמה מהלכים חדשים, הסרטונים האלה מתאימים לך.

הסרטון הראשון הוא של Bely Dance Basics והוא נקרא "איך עושים את ה- Egyptian Basic". יש בו הוראות נהדרות כיצד לבצע את השלב הבסיסי הזה.

לאחר מכן, אני ממליץ לצפות ב"Blly Dance Basics: Hip Circle" כי זה יעזור לך להרגיש יותר נוח עם הירכיים ותנועות פלג הגוף העליון.

הסרטון האחרון שאני ממליץ עליו נקרא "תנועות ריקודי בטן בסיסיות". זה מראה כמה מהלכים בסיסיים נהדרים בריקוד בטן, כמו עיגולי ירכיים ושימי.

ריקודי בטן היא צורת אמנות שמקורה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. מדריכי הווידאו לריקודי בטן הם דרך טובה ללמוד צורת אמנות זו.

את מדריכי הוידאו לריקודי בטן ניתן למצוא ביוטיוב. הסרטונים האלה יכולים ללמד אותך הכל, החל מהלכים בסיסיים ועד למהלכים מתקדמים יותר.

Просмотров: 57 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar