Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:57
הצעיר לא רוצה לקיים יחסי מין - מה לעשות?

כמה בנות להבחין כי הצעיר לא רוצה לקיים יחסי מין. ונראה שזה השתנה במערכות יחסים, הכל גם הרמוני וטוב, אבל אין קרבה אינטימית.

התוכן של המאמר

1 גורם לחוסר הרצון 2 קוראים לשיחה 3 כיצד להחזיר את התשוקה במערכת היחסים

לימודי אמריקה מדענים, הראו כי נשים רוצה לקיים יחסי מין הרבה יותר מוּסִיקָה. הסקר הראה את התוצאות הבאות:

60% מהנשים והבנות חווים עוררות מינית לעתים קרובות יותר מאשר שותפים. 17% מהנשאלים בקביעות קיימו יחסי מין עם בן זוג, אך רוצים לחוות קרבה אינטימית. 14% מהנשים לפעמים מסרבים שותף במין. 9% הנותרים של הנשים הנסקרות אינן זקוקות למין, ואם אפשר, נטוש לחלוטין יחסי מין.

סך הכל - 77% מהנשים לא מרוצה! היעדר חיי מין משפיע ישירות על היחסים, כך שראוי להבין בעיה זו ולהבין איך להחזיר את התשוקה.

גורם לחוסר תשוקה

אם הבחור ימנע מין ואומר מכריע "לא" כשהנערה מתחילה לפתות אותו, אז זה יכול מסיבות אחרות:

מדגיש ומדגיש עצבים
כשלים בעבודה, לוח זמנים מורכב, יתר על המידה - להשפיע לרעה על מערכת העצבים והנפש לדכא אותם, כך שאפילו האדם החזק והחזק ביותר נותן לרפיון עם הזמן ומפסיק להרגיש את שמחת החיים, כולל סקס. הפרעות פנימיות של האורגניזם
בעיות לב, חוסר איזון הורמונלי וכמה מחלות אחרות משפיעות על אטרקציה מינית ועל עצורים. לפעמים צעיר אפילו לא חושד על נוכחות של פתולוגיות. מוֹנוֹטוֹנִיוּת
אולי המין נעשה רגיל ולא מעניין, ואז הם לא רוצים לעשות את זה בכלל. כדי לפתור את הבעיה, זה שווה לגוון את חיי המין שלך עם צעצועים. אשם לאישה
יש מצבים כאלה כאשר אישה אשמה של שותף בהיעדר תשוקה מינית. הסיבה לכך יכול להיות מודאג מופרז - "לשים את הפותרים", "ניסיון". במקרה זה, אדם רואה את אמו באישה, והוא לא צריך אמא במיטה. כמו כן, אם הצעיר לא רוצה לקיים יחסי מין, הוא עשוי להיות עוצמה קבע לא נעימה - לפעמים הבנות לא שם לב כי "ראיתי" אהובתו. וכתוצאה מכך - מחסום פסיכולוגי וחוסר אטרקציה מינית מהבחור. בגידה
אחר, הסיבה לא נעימה ביותר לחוסר מין - בגידה רגילה מהאיש. קשה לקבוע זאת, אבל אם המאהב התחיל לסגור בפני עצמו, השעון נעלם "בעבודה", בזהירות אכפת לי, אז זה שווה לבדוק את זה עבור פילגש.

שיחה לשיחה 2

אם הצעיר + לא רוצה לקיים יחסי מין, אתה לא צריך להיות נעלב על ידי שותף ולארגן לו היסטריות - הרצון של סקס באדם לא יופיע. אתה צריך לשבת בשלווה ולדון עם זה בעיה זו.

תן לכולם להגדיר את המצב עם שלו צפרדע. אי אפשר ללחוץ על גבר צעיר ולהזין אותו, הם אומרים "גם אני גבר ואני גם רוצה סקס "או" כאשר אתה רוצה סקס, אז אני תמיד מוכן, ואיך אני רוצה, אז אין לך תשוקה ". כמובן, זה מוגזם, אבל המהות צריכה להיות ברור.

כאשר מדברים אתה צריך בעדינות לשאול מה הבעיה של התנהגותו. גלה אם יש לו הכל טוב, הוא הכל מרוצה פנימה יחסים.

התקשות סובייטיות ואת הפגמים של מידע נזרעו לא מדויק כי ליווי הוא משהו, פגום, כזה, יש להעביר עובדה כזו. עם זאת, היחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

ללמוד בעדינות אם זה בריא או לא.

כיצד להחזיר את התשוקה ביחסים 3

כדי שוב לגבר צעיר היה התלהבות מינית לנצל את הטיפים הבאים:

אחד. תשמור על עצמך

גברים אוהבים עיניים להם לראות האהוב עליך נקי ומסודר. אתה לא יכול ללבוש בבית חלוק רחצה ישן, ללכת עם ראש מלוכלך וללא דפילציה. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

הראש צריך תמיד להיות נקי ורענן. שיער - מחושב בקפידה והניח. זה לא הכרחי לעשות הנחת מורכבת, אתה יכול לאסוף את השיער לתוך זנב קבוע, הדבר העיקרי הוא כי תסרוקת היא מסודרת. מאישה תמיד צריכה לצאת ריח נעים. צריך להריח תמיד! זה שווה לקנות כמה קבוצות של פשתן תוצרת בית יפה (קצרים קצרים + למעלה).

עמידות רוסית וחוסר מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו שערורייתי, זה מה שאתה צריך להיות שותק. אבל לעתים רחוקות, שמבין את שירות הליווי בישראל, אין להם שום דבר עם זנות.

ובחדר השינה אתה יכול ללבוש peignoir תחרה מרגש או תחתונים.

2. לשנות את הרהיטים בחדר השינה

שם יש בני הזוג יחסי מין, חשוב ליצור ריהוט מרגש. מצעים במיטה מן הבד הרגיל להחליף את שלקוב, על Nightstand לשים מנורה עם מנורה אדומה כדי ליצור עמום אוֹר.

מומחים Chromotherapy אומרים כי לילך צבעים סגולים לחזק את התשוקה המינית. לכן, עבור העיצוב של חדר השינה צריך להישאר גוונים אלה

3. הלבשה תחתונה סקסית, סטריפטיז וצעצועים

אם אתה פוגש את אהוב שלך יפה שילובים וריקוד אליו סטריפטיז, אז 99%, כי הוא יהיה נרגש ורוצה מִין. מגוון של צעצועי מין יעזור לגוון את חיי המין - אתה יכול לקנות אותם בחנות סקס.

4. ארוחה רומנטית

בערב רומנטי אתה לא צריך לבשל מנות שומן ולשים אלכוהול חזק על השולחן. יש צורך למנוע שום, קשת ו מוצרים אחרים מקלקל לנשום. זה הוכח כי פירות ים, פטריות, טורקיה, אננס, אבוקדו, ג'ינג'ר, הדרים מפחידים ומפחידים, לכן, להכנת ארוחת ערב, אתה צריך לתת עדיפות למוצרים אלה.

לא צריך הרבה מנות - מספיק סלט קל, מנות עיקריות ובקבוקים של יין אדום. השולחן נחוץ גירוד מפת שולחן יפה ומניחים נרות - ההגדרה תהיה מאוד רומנטי ומין יחסי מין.

סקס הוא בסיס של יחסים חזקים והרמוניים, ולכן חשוב כי שני השותפים המיניים סידרו הכל ושניהם היו מרוצים איכותיים. ומה לעשות, אם אין מין, וכיצד לתקן את המצב, לקרוא עוד על ידי התייחסות המאמר הבא שלנו.

Просмотров: 74 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar