Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

02:31
10 דברים פתאומיים הנניעים לשכנע גברת למין

השאלה "איך לשכנע גברת למין?»זה עשוי להופיע בכל המובנים, ולעתים קרובות הם מתבקשים גברים, למרות העובדה כי הגברות כמעט תמיד מעוניינות יותר לשיפור צרכים פיזיים וחושיים.

התוכן של המאמר

1 דברים פתאומיים מניחים לשכנע גברת למין

גברים רבים משוכנעים את שאין לעמוד בפנים ולפעול קדימה. ומפתיע, הם עושים את זה כמו מאסטרים אמיתיים, הבנת דבר אחד - כשמדובר הנערה, השותף חייב לכבד את ההעדפות שלה ואת הרצונות, למרות כל דבר.

אבל ישנם צעירים חסרים את מוט פנימי כדי לזכות באומץ.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל אלה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבודה.

למרות שזה נראה, התהליך הוא פשוט מאוד: הדבר היחיד כי נציג של מין חזק לא צריך להיעשות - כדי לנסות על התפקיד של "מאצ'ו", מסוגל לשלוט לפחות כמה חצאית בעולם הזה.

במילים פשוטות, אם אתה רוצה לשכנע גברת למין, לנסות לעשות את זה יותר באופן טבעי. ודא שהקול שלך הוא עדין, ביטויים נבחרים אינם נתפסים כמשהו גס ו אסרטיבי, והמעשים פולטים קלות וקלות.

לחייך, לפלרטט בעיניים, לא יוצאים לנושא הפסימיות ועצב מובטלים "במקרה" לגעת בחלקים מסוימים של הגוף של הנערה, מתבונן בתגובתה. אם הוא מפרש את ההתנהגות שלך על עצמך, אומר שאתה זז בכיוון הנכון.זכור, אנחנו קוראים על מה שאתה לא צריך לנקוט מסכה מאצ'ו, מסוגל לקבל כל גברת בעולם הזה? ובכן, הגיע הזמן לחשוף את הקלפים ולהודות כי ייעוץ זה לא עובד עבור כולם: אם אתה מסוגל להיות אטרקטיבי ולהתפוצץ כמו סמל מין אמיתי, אז אתה יכול בקלות לשכנע את ההורה שלך עבור משותף "Randevo" זה לַיְלָה.

דברים פתאומיים המסייעים לשכנע את הגברת למין

באופן טבעי, יש סוג כזה של נשים יחיד אשר ימשוך מישהו משלהם. אבל מסכים, אפילו יותר נעים (בהתבסס על ההרשעות של עלייה בהערכה עצמית ובתגבורות של האגו שלך), אם יש לך יחסי מין בעזרת חיוחן מסנוור בלתי נשלט.

אז, אתה רוצה לחוות, אבל לא מבינים מה להתחיל? אנחנו נהנים לפתוח 10 יעיל ו win-win שיטות בשבילך, אשר יהפוך את חיי המין שלך "מ ראש על הראש שלך".

שיטה # 1: המשחק "טורף-להקריב"

לעשות את עצמך כפי שאתה יכול נועז - לא להזיז את העין מן הנערה ורוקן את הרצון לכל הגוף שלך. מוכר בשפה הנפשית של מחוות תקשורת? מעולה: לחייך, להטות את הראש לצד (מה אנשים כמו בעלי חיים הטיימו את ראשיהם כאשר הם הופכים למשהו מעוניין, הראשון לראות את צ 'ארלס רוברט דרווין).

שיטה מס '2: לווין ופתיחות

רשימת הביטויים הנאמנים שהוגשו במפתח לא פולשני יכול לדחוף את הגברת למחשבות מסוימות על קרבת סקסית. אפילו קל יותר להגיע למגע בד, אם אתה מצליח למלא אותו עם רעיונות על התכנסות פיזית.

לדוגמה, אתה יכול להזמין אותו לקולנוע לצפות קומדיה רומנטית או דרמה חמה עם סצנות אינטימיות, אשר יוכלו לדחוף את תיבת הדו-שיח שלך לנושא של סקס.

שיטה # 3: אטרקציה כדרך של אמונה

עד כה נשארו השאלות? ובכן, יש לנו תקוות, השיטות שהוצגו להלן יעזור לחקור כל כך מיומנות בלתי ניתנת להשגה בשבילך. ובעוד קריאה, לשמור על המועצה בראש שלי: התיאוריה תמיד צריך להיות נתמך על ידי תרגול. מיידן מעריץ מעשים, ומאוחר יותר - מילים.כמובן, היעד הראשון של צעירים רבים לאחר לחקור את היופי מקסים - לגרור אותו למיטה.

שיטה # 4: נצל את הרגעים

שיטה # 5: דיונים עליה

אף אחד של המסתורין - בנות מעריינות אוזניים. הפוך את החמאה לוויה שלך על ידי אומר שזה נראה מושלם בשמלה מקסימה זו או חליפה רצינית. אבל להתבונן במידה, שכן השבח הכפול יתפסו כמו הסתרת אטריות על האוזניים.

הבנות בקלות להכיר בזו, ואתה רק יכול להפחיד אותו עם התנהגות אסרטיבית "מדבר בלי שקט". לשלב מחמאות עם שאלות על החיים היומי והאישי שלה - להראות כי אתה מעוניין בו לא כמו "Passa ללילה אחד". מתן תקווה לפגישות שלאחר מכן, אולי תוכלו לפתוח את הדרך לתקשורת רומנטית חזקה באורך. הוא לא מצוין? דירות דיסקרטיות בתל אביב

שיטה # 6: חוש הומור

זכור כי בשבילך הוא בהיסד את התפקיד המוביל בקשר המתפתח שלך עם אישה. להקניט אותה לעתים קרובות יותר, לגרום לה גיחוך וצחוק. מנסה לצחוק אותה, לא מבקשים להסתכל על ליצנים, מי מתבדח על הכל ולא כלום. לדוגמה, השתמש בהומור שלך, לנצח את החסרונות הפנימיים והחיצוניים שלך.

יש צלקת על הפנים? לבוא עם סיפור בלתי נשכח על הקרב עם כלב פראי, אשר עודד את השלווה של הנערה התמימה. ו, בבקשה לזכור: הניסיון הרע של חבר 'ה רבים מציין כי התכונות הטבועות בנים טובים לא לשים את הגברות לחלוטין. בדוק את הבחירות - לבלבל, לעשות בוז ותשובה עם אור כנה צחקוקים על הביטויים שלך.

שיטה # 7: תאריך לטווח ארוך

להזמין גברת בתאריך ולהפוך את הפגישה הזאת לאירוע הבלתי צפוי ביותר בחייה. כדי לעשות זאת, אתה צריך לגלות על שיטות של מגע סקסי, ומאפשר לך להיות בטוח לגעת הגברת וליצור מתח סקסי בינך. חקור את הטיפים המשמשים מומחים אם אתה באמת רוצה להגיע furora, ולזכור - אם הגברת מתחילה לענות על המחוות שלך, אומר שאתה עושה הכל נכון.

שיטה # 8: יתרונות חיצוניים כדרך של אמונה

השתמש האטרקטיביות שלך. אתה הבעלים של כתפיים רחבות וידיים שרירים? לפעמים, לשחק השרירים, רק מראה את החסד ואת כוחו של הגוף שלך. אתה הבעלים של אצבעות ארוכות? לבזבז אותם לפי השיער היפה שלהם, לא יציב לגעת בכף היד שלה, לתקן את הבגדים שלך כמעט הכל, כמעט כל דבר אחר.

אם המראה שלך ואת התנועות שלך כמו הילדה, אתה תבין את זה.

מתכנן איסולס מוסמך לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בהחלט לא צד חיובי אחד בעת עבודה.

הדבר העיקרי - שוב, לדעת את המדד ולוודא כי המחוות שלך נראה כמו מכשירי חשמל.

שיטה # 9: "ג'נטלמן מזל טוב"

כל הבנות מעריינות כאשר הם מטופלים כמו נסיכה או המלכה. להיות מהנה ולהביא בחשבון: תודה על העזרה בזעיפים לא משמעותיים, להזיז את הכיסא במסעדה, לפתוח את הדלת לפניה, עובר אותו קדימה. באופן כללי, רק לחפש את הנוחות והבטיחות שלה.

שיטה # 10: יתרונות פנימיים כדרך של אמונה

להראות את הביטחון שלך ואת היוצא מן הכלל. תן לעיירה להבין כי אתה ללא ספק שונה מן החבר 'ה כי הם בסביבה שלה. להיות סובלני וקשוב. אם היא לקרוא על הצרות בעבודה, להקשיב ולתמוך במילה נעימה. אם היא תואמת קשר נוסף, מטרידה אותו ברשתות חברתיות, תגיד לי להגן עליו מפני לפחות כישלון. להיות כנה ופתוחה, ובתגובה כדי לקבל את אותו הדבר.

אין ספק, אתה יכול להתגבר על ההתרגשות, אבל במציאות, הגברת היא גם מסוגל להרגיש משהו דומה. נסו לכבות את הראש ולתת את ההזדמנות לשמח את הזמן כי binds לך. דגש על זה, לא בעצמך, ולחשוב על ההנאה שאתה יכול לספק לה הן במונחים פיזיים ורוחניים. לא משקפים על מה יהיה עוד יותר - רק להתמקד רגע אמיתי.

Просмотров: 94 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar